return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
WilleM & Maxima, wat vinden jullie ervan

Remy D
Hallo jullie moeten wat meer respect tonen:

02-02-02 gaat wel de geschiedenis in!!!!!!!!!!!!

En wel als de dag dat:

TOPDJ TIESTO 9 UUR STOND TE KANLLEN IN DE HMH!!!!!!!!!!!!! :D:D:D

En de hele focking REST met zijn zielige trieste teringzooitje!!!

En ik zal die Zweedse slet wel ff bellen dat het echte feest pas 's avonds is in de HMH!!!! :D:D En dan zal ik wel ff aan der laten zien hoe wij hollanders feesten.
Robvef
Nee, ik wil meer zien. Jezus wat zijn dat lekkere wijven zeg. Kennen we die niet een keer uitnodigen op een feest ofzo?? :D :D :D

quote:
Originally posted by magrec

neeeeeeeeee niet victoria maar dat zusje sow de heej die is knapper dan victoria

Ze is btw nog "maar" 19
niet echt super foto maar prinses madelaine aan de linkerkant

nog wat meer foto's gevonden :D

hierboven dus aan de rechterkant...zow das wel genoeg..
serialkillah
Laat ze gewoon trouwen, ze worden konig en konigin van het Nederlandse

VOLK en het volk kan het over het algemeen geen reet boeien wat ze allemaal uitspoken.
John
et boeit mij ook nix, als ze het maar leuk hebben samen. wat haar vader heeft uitgespookt kan hij nix aan doen..dus waarom die der niet bij mag zijn, tja.... net oftie iedereen gaat ontvoeren ofzo. =)
maxima is trouwens wel representativer dan dat andere grietje wat getrouwd was vorig jaar waarvan ik de naam ff niet weet. leontien of iets dergelijks.:)
en dat zweedse prinsje ziet er zeer goed uit=)) weet iemand of ze msn heeft :D
TimeportE
quote:
Originally posted by John
et boeit mij ook nix, als ze het maar leuk hebben samen. wat haar vader heeft uitgespookt kan hij nix aan doen..dus waarom die der niet bij mag zijn, tja.... net oftie iedereen gaat ontvoeren ofzo. =)

nou ik vind het goed dat ze gaan trouwen etc maar uuh stel die vader zou er van af weten dan zou die zeker van mij niet mogen komen, niet omdat hij dan iedereen zou gaan ontvoeren (beetje misplaatste grap vind ik :() maar gewoon omdat hij van iets ergs afweet en der dan neit eerlijk over is.. maar niemand weet (op hijzelf na dan) of hij der van af wist, dus daar kan ik verder niet verder over oordelen :):)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland