|
WilleM & Maxima, wat vinden jullie ervan
|
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by magrec
die jongste prinses uit zweden stond vandaag in de spits ...:eyes: :eyes: :eyes:...als ik willem alexander was dan had ik het wel geweten bye bye maxima |
Hehe idd die Victoria, maar die lijdt/leed aan anorexia enso, beetje te dun, maarre dat was wel wat volgens de bladen bij de kapper :D |
|
|
| Flipper01 |
Wat betreft de Zweedse prinsesjes....:P:P:P:P:P:P
Die zien er echt lekkerrr uit zeg!
Dat hele gezeik rondom het huwelijk vind ik allemaal wel erg overtrokken. Het ene 'schandaal' is nog niet uit het nieuws of het volgende staat alweer klaar. Is eindelijk iedereen weer rustig over maxima's pa, beginnen ze te zeiken over de zogenaamd foute priester :rolleyes: :whip:
Wat betreft Pa Maxima, laat hem toch gewoon komen. Hij hoeft niet volop in de belangstelling te staan, maar dit vind ik ook nix. Hij mag dan wel fout geweest zijn, maar als minister van lanbouw heb je volgens mij niet gigantisch veel in te brengen. Beetje overdreven vind ik het..
Of ik ga kijken weet ik nog niet, ik moet iig tot een uur of 2 werken. En als het weer een beetje meezit ga ik daarna m'n surfplank maar weer eens uitproberen.. :D:D |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Hehe idd die Victoria, maar die lijdt/leed aan anorexia enso, beetje te dun, maarre dat was wel wat volgens de bladen bij de kapper :D |
neeeeeeeeee niet victoria maar dat zusje sow de heej die is knapper dan victoria
Ze is btw nog "maar" 19
niet echt super foto maar prinses madelaine aan de linkerkant

nog wat meer foto's gevonden :D

hierboven dus aan de rechterkant...zow das wel genoeg.. |
|
|
| Muppet |
De politiek moet nie zo zeiken over die vader....ze wisten toen ook dat daar mensen werden vermoord maar handelde wel met Argentinië en stuurde er zelfs een voetbalelftal heen voor het wk. Toen zagen ze het door de vingers en dan vind ik dat ze er nie nu over moeten gaan lullen!
Das mijn mening...maar ja echt wel bale voor maxima
Greetz Muppet |
|
|
| New Wave |
| de tering, die zweedse chick is echt masterlijk......is ze nog vrijgezellie :-) ik ga der ook effe een liefdsebrief sturen, THNX for the tip Proks :cool: :cool: :cool: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|