|
WilleM & Maxima, wat vinden jullie ervan
|
|
|
| Dj Lex |
Ik wordt er sceitziek van van dat Maxima gedoe. Wilde er ook thread over openen, maar was het vergeten. Over dat papa Zorrequeta gedoe dat is gewoon oude koeien uit de sloot halen, laat die man ook gewoon genieten.
Ik ga niet kijke vind het allemaal veels te overdreven. Wat doet het kongingshuis nou? Ze presenteren je land, maar mogen nix zeggen voordat het 20 keer gecheckt is, vind het allemaal onzin. |
|
|
| T.H.C. |
haha vertel jij het al die moeders daar maar die al weet ik het hoe lang nix van hun kinderen gehoord hebben omdat ze spoorloos verdwenen, nee ik vind dat ze (als hij er in die tijd vanaf wist dan...)die vent welmogen toelaten hier maar dan wel met een strop om zijn nek achter de gouden koets moeten hangen.:D
Maar daar heeft maxima natuurlijk geen schuld aan.
enne ik ga morgen misschien wel ff kijken alleen om me kapot te ergeren aan al dat Nederlands kutvolk dat misschien nu al wel staat te wachten met de vlag in de hand, wat een sukkels. |
|
|
| Oxygen |
Ik wordt schijtziek van al die onzin over Maxima en waar ze vandaan komt. Het maakt toch geen klote uit wie er nou op die bruiloft komt! Wat haar vader of eventueel die priester(dominee whatever) nou in het verleden gedaan hebben boeit toch voor geen meter. Laat ze het hier in dit land toch lekker uitzoeken en laat die mensen gewoon komen!
Het wordt trouwesn tijd dat die bruiloft wordt gehouden. Ik wordt namelijk helemaal gek van die barbie-bruids-poppen en al die andere ! M'n vriendin had bijna een oranje-string bij de Hunkemöller gekocht! Scheelde nix...........:whip: :whip: :whip: |
|
|
| Miss Proximus |
Ik keek gister een special over Willempie..en er kwamen weer allemaal herinneringen boven :) toen ik een jaar of 6 was ofzo toen was ik verliefd op onze prins en heb ik hem een x een liefdesbrief gestuurd :D en hoe doe je dat als je klein bent? juist ja: "aan Willem Alexander van Oranje, Den Haag" :D en dan op de post :D
maarre....ik vind t geweldig dat ie eindelijk een leuke vrouw heeft gevonden, en ik vind het ook erg jammer voor haar vader dat die er niet bij mag zijn als zijn bloedeigen dochter met een prins trouwt...maar ik laat me er verder niet over uit want daar weet ik het fijne niet van :)
Verer weet ik niet of ik t ga kijken, ik moet ook nog de stad in enzo ;) maar t is ongetwijfeld prahtig om te zien :)
net zoals mijn bruiloft, en die van jullie, en van alle andere mensen :D |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
moet zeggen dat ik nu wel een keer behoorlijk ziek wordt van dat gezeur over die pa van Maxima. Als Maxima zegt dat die ouwe niks wist van wat er werkelijk gebeurd is vind ik dat je haar moet vertrouwen.
Denk dat ik morgen nog wel fftjes voor de tv ga hangen, al is het dan alleen maar om even die chicks van het zweedse koningshuis te zien, wat zijn dat lekkere wijven zeg! :D
Wat vinden jullie eigenlijk van die vrouwtjes??
GreetZ RubDub |
die jongste prinses uit zweden stond vandaag in de spits ...:eyes: :eyes: :eyes:...als ik willem alexander was dan had ik het wel geweten bye bye maxima |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|