|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Xilver
wat nou? |
Wel hier zitten toch sommige klein kinderen tussen he.
Je zou de volledige line-up eens moeten zien (volgende week zal die wel online komen).
Het staat vol met grote namen, de toppers uit elk genre zullen er staan. Kosten noch moeite zijn gespaard. Hier werken meer dan 10 mensen dag en nacht aan (sommigen zelfs gratis ;))
En denk je dat 'men' dan tevreden is? nog niet hoor
en uiteindelijk gaan ni ze want het is
ofwel te duur
ofwel te ver
ofwel een stomme dresscode
ofwel mogen ze ni van mammie
ofwel hebben ze examens
soit, altijd een excuus en nooit tevreden
PAS OP: dit is algemeen (en op alle forums zo) en ik val hier niemand persoonlijk mee aan he
maar eens TL2006 voorbij is zal het moeilijk zijn nog eengrotere line-up op te stellen...
m.a.w.: HET ZAL NOOIT MEER GOED ZIJN
peace n love xxx \o/ |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by FredNova
Wel hier zitten toch sommige klein kinderen tussen he.
Je zou de volledige line-up eens moeten zien (volgende week zal die wel online komen).
Het staat vol met grote namen, de toppers uit elk genre zullen er staan. Kosten noch moeite zijn gespaard. Hier werken meer dan 10 mensen dag en nacht aan (sommigen zelfs gratis ;))
En denk je dat 'men' dan tevreden is? nog niet hoor
ofwel te duur
ofwel te ver
ofwel hebben ze examens
PAS OP: dit is algemeen (en op alle forums zo) en ik val hier niemand persoonlijk mee aan he
maar eens TL2006 voorbij is zal het moeilijk zijn nog eengrotere line-up op te stellen...
m.a.w.: HET ZAL NOOIT MEER GOED ZIJN
peace n love xxx \o/ |
eeh manneke, ni veralgemenen he:cool: van de moment da ik mijn centjes heb, ga ik mijn ticket halen... |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by christina
eeh manneke, ni veralgemenen he:cool: van de moment da ik mijn centjes heb, ga ik mijn ticket halen... |
ik zei 'sommigen'
en gelukkig is dat nog altijd een kleine minderheid ;) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by FredNova
ofwel te duur
ofwel te ver
ofwel hebben ze examens
|
Je mag zeggen wat je wilt Fred; maar Id&t is ALTIJD te duur... Ik zou eens willen zien hoeveel netto winst ze per tiket per persoon eruithalen; dat is wellicht best nog veel.
Tomorrowland is totnutoe héél goed qua line-up enzo; maar ik ben de algemene mentaliteit van ID&T nogal grondig beu; met als klap op de vuurpijl een Sensation laten uitverkopen ZONDER de lineup bekend te maken. Maar dan heb ik het vooral op de Noorderburen en (nog) niet op de Belgische dochter.
En ID&T heeft ook best wel zijn gebreken; zie maar de organisatie van Tomorrowland vorig jaar, dat was niet om over naar huis te schrijven...
Ondanks dat zei ik er wel bij: Ga maar je tickets halen want het ziet er de moeite wel uit hé |
|
|
| DJ Sid |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Volgende week komt de presite online en maken we tevens de volledige line up bekend. De programmatie zal er echt super uitzien, al zeggen we het zelf!
|
mm, kheb weer tgevoel dat die lineup weer veel te goed gaat zijn om dat voorbij te laten gaan :p (net zoals vorig jaar trouwens) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|