return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
ID&T

djcresto
quote:
Originally posted by Bertn
maar 16 euro duurder in 4 jaar? wat is dat voor een index man:p

hoeveel duurder is een pintje al nie geworden :p
FredNova
Zoals Soley84 zei: ILT vs Sensation => kosten zijn vrijwel dezelfde maar er kan 2x zoveel volk binnen dus de prijs zal lager liggen
Ik ga hier geen cursus economie geven he

Ik denk dat sommigen hier (zoals Pooley al zei) in een andere wereldleven.. dromenland ofzo...
wel, kom nog eens terug als je wat ouder bent en al een aantal jaren gewerkt hebt (dan kijk je wel anders naar de wereld)

kunnen we nu terug on-topic?
Push2005
Tiësto In Concert = 40 euro voor EEN Dj :mad:

Is dat geen bloedzuigerij? Da is gewoon MISBRUIK maken; en kom nu nie af dat het de show en de ethias arena da ik betaal hé.

En ik ga omdat ik nog steeds Tiësto apprecieer, daarom... Het was een unieke gelegenheid om hem nog eens te zien. ID&T biedt geweldige gelegenheden aan maar ze zijn de grootste schurken wat de prijs betreft. LEG ME DIT AUB EENS UIT ????!!!
Bertn
ik vind het gewoon frustrerend om te zien hoe zoveel domme consumenten zich laten opkloppen door een hype en een ticket van 42 euro kopen zonder ook maar 1 naam van de line-up te hebben gezien. komaan zeg:) uiteraard zal ID&t dan de prijs niet laten zakken, maar ik vind het gewoon spijtig dat dit gebeurt:o we weten allemaal dat propaganda werkt, en dat dat een grote invloed heeft op het consumptiepatroon van de gemiddelde bevolking. dat is in het verleden al genoeg bewezen. ID&t buiten deze techniek gewoon uit, en houden zo kunstmatig de prijzen hoog. "vraag en aanbod", laat me niet lachen.
Bertn
quote:
Originally posted by FredNova
Zoals Soley84 zei: ILT vs Sensation => kosten zijn vrijwel dezelfde maar er kan 2x zoveel volk binnen dus de prijs zal lager liggen
Ik ga hier geen cursus economie geven he

je zou een cursus economie nochtans goed kunnen gebruiken man;) op ILT komen 5 keer zoveel djs en komt er maar 2 keer zoveel volk binnen, in een zaal die een pak duurder is EN met grotere headliners. ik moet toch geen rekensommetje maken hoop ik?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium