|
|
| Magistrate |
| quote: | Originally posted by CygnusX
God Is My DJ - The Story Of Sensation? |
nope
Sensation_Million_Sellers_(Discovery_Channel)_15-03-2006_MApower:clown: |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Phortastic
gast ge snapt er geen teut van he jonge. |
Klopt, ik ontbreek de intelligentie :stongue: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Klopt, ik ontbreek de intelligentie :stongue: |
deze reply staaft idd die stelling ja  |
|
|
| Push2005 |
Effe ter verduidelijking: ik heb hier geen enkele keer beweerd dat ID&T geen kwaliteit aanbiedt hé... laat staan da ik de events die ze organiseren zwaar bekritiseer (moest je da denken probeer dan een zin te quoten, he zou me verbazen)
Ik liet me hier uit over het feit dat ID&T altijd 40 euro vraagt, ongeacht wat ze programmeren, en dat doen maar heel weinig andere party-organisers. En dat kan IMO gewoon niet.
Ge zou bij de bakker eens even veel geld voor een groot als voor een klein brood moeten betalen :p |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Push2005
Effe ter verduidelijking: ik heb hier geen enkele keer beweerd dat ID&T geen kwaliteit aanbiedt hé... laat staan da ik de events die ze organiseren zwaar bekritiseer (moest je da denken probeer dan een zin te quoten, he zou me verbazen)
Ik liet me hier uit over het feit dat ID&T altijd 40 euro vraagt, ongeacht wat ze programmeren, en dat doen maar heel weinig andere party-organisers. En dat kan IMO gewoon niet.
Ge zou bij de bakker eens even veel geld voor een groot als voor een klein brood moeten betalen :p |
mja maar een grof kost evenveel als een wit he :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|