|
|
| Jasperovitsj |
Oh boy, wat een thread weeral, en ik heb me dan nog ni gemoeid ook ni :D
Anyway, Push en Bert slaan op sommige punten echt wel de nagel op de kop, en ik vind het echt jammer Fred dat je niet gewoon met die mannen daarover kunt discussiėren zonder hen als complete idioten af te stempelen. Het zal ook al wel duidelijk zijn dat ik mijn idee heb over de politiek van ID&T, en dat idee is niet gebaseerd op wat wilde veronderstellingen en gebrekkige economische kennis. Ik heb 5 jaar jeugdhuiswerk gedaan en kheb 4 jaar mee de 2de grootste fuif van het jaar in Schoten georganiseerd, waar we toch ook met budgetten van over het miljoen oude belgische franken werkten. Dus pakt dat ik in grote lijnen toch ook wel weet wat er komt kijken bij het organiseren van een feestje.
En ja, ik heb ook m'n vragen en bedenkingen bij sommige moves van ID&T, zowel geldelijk als op marketinggebied. Het is wel jammer dat je daarmee altijd wel op een muur botst bij de mensen die net in de positie zitten om iets met die feedback te doen. Uw bedrijf tot in het oneindige blijven verdedigen en opbouwende kritiek als kinderpraat en zever afdoen is totaal niet realistisch, en het versterkt alleen nog maar het beeld dat bepaalde mensen van ID&T hebben...
Enfin, da wil ni zeggen dat ik ID&T een kutbedrijf vind enzo, ze hebben al veel gedaan voor de scene. Maar niet alles wat ze doen is onvoorwaardelijk goed, that's all. :) |
|
|
| CygnusX |
| Ik heb er een aparte thread van gemaakt en een hoop kinderachtige posts verwijderd (en dat waren er heel wat). Hou het tof en gezellig aub! |
|
|
| TOR |
 |
|
|
| Tiger777 |
Zoagevente
| quote: | | ik snap trouwens niet waarom iederene op push zijn kap springt. mag er al helemaal niet meer gediscussieerd worden op een forum of zo? |
Neen :p
We willen toch allemaal rijk worden:conf: :toothless |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Ik heb er een aparte thread van gemaakt en een hoop kinderachtige posts verwijderd (en dat waren er heel wat). Hou het tof en gezellig aub! |
haha, ik dacht al: wtf, ik kan het niet volgen:haha: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|