|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by FredNova
Ach ja :)
Je bent nog jong, 7 jaar jonger dan deze ouwe zak ;)
Hopelijk maak je nog heel wat leuke feestjes mee (die dan niet te duur zijn). |
je argumenteert anders als een 16-jarige.
ik snap trouwens niet waarom iederene op push zijn kap springt. mag er al helemaal niet meer gediscussieerd worden op een forum of zo? |
|
|
| FredNova |
| Echt kapot lachen hier ;) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by FredNova
Echt kapot lachen hier ;) |
Het is dan wel héél duidelijk merkbaar dat je voor ID&T werkt... Je neemt terechte opmerkingen helemaal niet serieus en je lacht ze gewoon weg ipv er deftige antwoorden op te formuleren.
Precies alsof je voor de ideale organisatie werkt en niets van kritiek ertegen duldt ...
Ksnap trouwens nie eens wat er zo grappig aan is tbh |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Push2005
Het is dan wel héél duidelijk merkbaar dat je voor ID&T werkt... Je neemt terechte opmerkingen helemaal niet serieus en je lacht ze gewoon weg ipv er deftige antwoorden op te formuleren.
Precies alsof je voor de ideale organisatie werkt en niets van kritiek ertegen duldt ...
Ksnap trouwens nie eens wat er zo grappig aan is tbh |
In het vervolg mag je al je 'feedback' naar info@id-t.be sturen. Ik steek hier mijn tijd niet meer in ;)
En dan ga ik nu maar wat verder mijn zakken vullen met geld van veel te dure tickets. |
|
|
| novio |
oh my god, het komt echt wel zielig
misschien kan er iemand gewoon weer over tomorrowland beginnen, is er bvb iemand die weet wat er de zaterdag allemaal te doen is op dienne camping? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|