|
|
| rellivisit |
Jaja, Relli is aan het mixen met het geweldig moeilijke programma mixmeister. Ik heb een probleempje alleen. Ik creeer separate tracks en dan fik ik disc at once met pauze op nul. Het probleem is nu dat het geluidsniveau van de tracks nogal verschilt en de mix dus van hard naar zacht gaat. Is er een programma waarmee ik mp3's op hetzelfde geluidsniveau kan krijgen? Bij nero heb ik wel normaliseren, maar dat doet geen flikker af. Ik ga niet weer een ander fikprogje installeren, dus aub gewoon programma's die het geluidsniveau gelijk stellen. Danku.
Relli.:D
p.s. Na TE zal iedereen de dj op de avatar herkennen. Of ja, iedereen? Iedere zino ganger in ieder geval dan toch. |
|
|
| Biohazard |
ik ken em al, DJ Francois??
zon proggie waar jij et over hebt hebbik ook nodig! |
|
|
| Flipper01 |
| He relli, weet jij misschien hoe laat Dj Fransois moet draaien?? Kunnen we ff checken of die timetable van ID&T een beetje klopt.. |
|
|
| rellivisit |
Op 16 februari sta ik op Trance Energy en de tijd is ook al bekent en wel om 05.30 t/m 07.00 in de hard trance zaal. Nu moet wel iedereen dit in zijn agenda noteren want het dak in de jaarbeurs moet er nu wel af, laat maar is ff zien wie jullie zijn stelletje party beesten. Voor diegene die nog geen kaartje hebben TE is zogoed als uit verkocht, Id&t heeft deze week de rechtszaak gewonnen en mochten nog 10.000 extra kaartjes verkopen dus wees snel!!!!!!!!!!!!!!
Aldus francois. |
|
|
| Ding Chavez |
Ik doe ook altijd normalize, met Sound Forge. Om te zorgen dat dat normalize nou wel wat uithaald moet je voor average RMS power (loudness) kiezen. Als je hem bij alle nummers op dezelfde instelling laat staan (-20% bv) dan zijn al je nummers even hard.
GreetZ, DC |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|