|
|
| diddi |
@ Xilver : rappen otto = rap boetes :stongue:
Ik heb ook wel zin, spijtig dat het ne zondag is. Ik zal een dagje congé moeten opofferen... :(
EDIT: wat zegt mijn kalender daar allemaal? 1 mei is ne feestdag! Feest van de arbeid dan nog :haha: |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by diddi
@ Xilver : rappen otto = rap boetes :stongue:
|
Kweetet :(
En ik let der nu op, als ge u aan de snelheid houdt, steekt iedereen u voorbij. Aan de werken in Meise, waar ge 70 moogt, steken de kamions u zelfs nog voorbij. Joenges toch. |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by Xilver
Kweetet :(
En ik let der nu op, als ge u aan de snelheid houdt, steekt iedereen u voorbij. Aan de werken in Meise, waar ge 70 moogt, steken de kamions u zelfs nog voorbij. Joenges toch. |
Als ge veel op de baan zit wete op den duur waar ze allemaal kunnen staan, dan is't efkes vertragen en dan weer een beetjen avanceren. Het ambetantste vind ik mensen die links blijven rijden of in't midden als de rechtse rijstrook volledig vrij is, zeker als ze dan < 110km/h rijden. |
|
|
| Xilver |
| Ik zit alle dagen 2u op de baan, dus kzal 't ook wel weten op die weg. Maar twas in Waver, toen we van Frankrijk terugkwamen, en ik kom nooit langs daar uiteraard. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|