return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 
[30/04] Amnesia Trance World Tour @ Illusion

Hydra
Zelf rijden is de boodschap :)
Jasperovitsj
Allé, waar blijven die uitgebreide reports en foto's? :sadgreen:
Steve-Austin
quote:
Originally posted by lievez
Vond brian cross ni slecht ma sommige liedjes leken toch wat cheesy :p

Ik geloofde dat ik de enige persoon was die dat ook dacht ...
diddi
geslaagde avond!

Toen we binnen kwamen was er nog niet echt veel sfeer (zo rond 12u30). Zijn we maar even naar de Level geweest, daar zat de sfeer er al goed in. Dan terug naar beneden om Schulz te horen. Ik had zowat de indruk dat iedereen aan het wachten was op Schulzie (wat voor mij wat raar was). Schulz begon direct goed... lekkere uplifting met lasers, strobo en alle andere toeters en bellen. De keet stond in de fik. Dan subliem moment toen Airwave in de booth stond en zijn "When things go wrong" door de speakers knalde. M.I.K.E. begon hard (imo) en soms klonk het wat monotoon, maar soit. Was nog altijd een sterke set! Nico daarna: totaal andere stijl in vergelijking met Schulz en M.I.K.E. Het verschil in mix techniek t.o.v. Schulz was wel groot, maar dat maakt hij ruimschoots goed met zijn platenkeuze. Volk was ook al wa vozer en marginaler aant worden op het einde van den avond :p. Weggegaan na Dark Side of the Moon, kortom, een geslaagde avond! :eyespop:
Antony
quote:
Originally posted by Nyah
Ah, was zij dat blond kind dat achter ons stond en daar opeens begon te tieren gelijk een zot...??? Omfg :whip: van overdrijven gesproken :rolleyes:

me "blond kind" zitte nog juist. ma verder denk ni da zij het was aangezien we helemaal nimeer naar illusion gegaan zijn...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium