return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 
[30/04] Amnesia Trance World Tour @ Illusion

Antony
ken nog wel meer uitzonderingen buiten u denk ze... ;)

ma die begint inees tege mij te roepen of kik geen 'ander vriendjes heb' dak persé me 'men grote broer' weg moet. en als zij is weg ga is da van 21u tot 24u en ni gelijk ons van 24u tot 5u.

da mens is dan al 3 jaar samen me Andy waardoork nog nauwelijks dingen doe me hem gelijk vroeger...

achjah... dee me in ieder geval deugt da andy eerder mijne kant koos :)
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Antony
ging me broer en ne maat. maar broer zen vriendinneke begint gistrenavond inees histerischen ambras te maken tege mij én mijn broer waark ni echt tegenkan. die effe trug uitgekaffert ma wel heel de avond en goesting om weg te gaan om zeep...

biatch :whip:

dit doet mij dus enorm aan hier thuis denken hé ... :p
christina
quote:
Originally posted by Antony
ken nog wel meer uitzonderingen buiten u denk ze... ;)

ma die begint inees tege mij te roepen of kik geen 'ander vriendjes heb' dak persé me 'men grote broer' weg moet. en als zij is weg ga is da van 21u tot 24u en ni gelijk ons van 24u tot 5u.

da mens is dan al 3 jaar samen me Andy waardoork nog nauwelijks dingen doe me hem gelijk vroeger...

achjah... dee me in ieder geval deugt da andy eerder mijne kant koos :)

amai ik zou nogal is van mijn oren maken mocht ik ni af en toe tot smorgens weggaan:)
Bertn
ik ga gewoon nooit weg met mijn broers. alsof die snotapen zich in mijn buurt mogen wagen:p
Kelly*
Ik zen der nimmer geraakt wegens ziek :whip: :whip: :whip:
lag zondagavond al om 19u te slapen :nervous:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium