|
|
| zoric |
Tycker dock inte att någon av remixarna till den låten var något vidare, låten i sig är också inget särskillt bra.
Nya Envio ser rätt bra ut måste jag säga, vill gärna höra den för jag har tyckt hans andra släpp. |
|
|
| knomaden |
Rebel9: Well, det var liksom inte min värdering, det var kanske utan kontext givet från min sida ett litet småtrött antagande. Avs. förutsägbarhet. Jag tycker faktiskt att själva ASOT-showen börjar tappa stinget, och ser den gärna förbisprungen av sköna grabbarna på tisdagarna, Jono&Tony med Trance Around The World (sitter faktiskt nu och njuter av gamla klassikern Razorfish)/Above&Beyond.
Har för mig att ASOT 2005-CDn blev framröstad som förra årets bästa mix compilation CD någonstans, men mitt minne kan ha svikit mig. Den var iaf nominerad vid WMC IDMA i Miami, men blev där omkörd av PvD POD pt 2.
Så för att vara konsekvent med ovan, jag ser fram emot Anjunabeats 4, helt enkelt. Med nya Oceanlab-släpp och så :).
Zoric: Arisen äger, helt klart. Om vi nu skall tjata "årets" hit och dit, så kommer den hålla hela 2006 ut, tror jag.
Nasty: Håller lite med (det är inte en "pisslåt", nyansernas man ;)), men det är något sound som varit nästan likadant på senaste Armin-only prod's, Serenity/Sail/etc. Påminner om Tiestomixen på Adagio allihop. Låt oss hoppas att det är en kreativ svacka, Armin är fortfarande #1 för mig än så länge. Men det finns "hot" ;). Armada med sub-labels håller dock fortfarande, som A&R är de tre på Armada fortfarande mycket starka.
"Tyckarklubben signar off" |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by knomaden
Har för mig att ASOT 2005-CDn blev framröstad som förra årets bästa mix compilation CD någonstans, men mitt minne kan ha svikit mig. Den var iaf nominerad vid WMC IDMA i Miami, men blev där omkörd av PvD POD pt 2.
|
DJ Tiesto blev framröstad till världens bästa DJ tre gånger i rad trots att han tydligt visat att han inte riktigt kan mixa låtar trots så många år i branschen. Omröstningar är det sista man ska gå på när det gäller musik :-) Det är en tumregel. |
|
|
| Mats W |
| Rebel9. Det är bra att du visar vart skåpet ska stå, så att alla vet vad som gäller. ;) |
|
|
| NooN |
Jose Amnesia vs. Shawn Mitiska - My All (Flash Brothers Remix)
Sweeeeet tune! Hörde den första gången idag, helt galen låt! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|