|
|
| Laszlo |
| Motala, vart fan ligger det? Ligger det inte i Småland? Kan du ta dig ner till växjö eller alvesta via tåg/buss kan du få haka på i vår bil, vi är bara tre pers... |
|
|
| Laszlo |
| blir det förfest nu trots allt? fan, jag som sagt till chefen att jag inte drar förän 8-9tiden till malmö......kanske kan komma ifrån tidigare ändå. Innan tiestofesten förfestade många av oss på Flame tror jag....då lirade irish lite schyssta stuff där, innan vi drog vidare till förfestställe nr. 2, någonstans ute vid turning torso,,,, |
|
|
| Smeagol |
| ok, nu börjar det hända saker! :) schysst! |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Motala, vart fan ligger det? Ligger det inte i Småland? Kan du ta dig ner till växjö eller alvesta via tåg/buss kan du få haka på i vår bil, vi är bara tre pers... |
Motala ligger i Östergötland, 50 km från Linköping och 100 km från Norrköping.
Hade varit perfekt att åka med er, men nu är det så att jag inte ens har köpt biljett pga. jag inte visste om det skulle bli något. Var dock riktigt nära för ett tag sedan då det såg ut och vara klart, men så blev det inställt.
En kompis till mig från fotbollslaget har fått två blodproppar i hjärnan så jag måste stanna hemma för att evetuellt besöka honom. Det är helt sjukt :(
Tackar hjärtligt dock Laszlo, säger till tidigare nästa gång om du erbjuder dig igen. Tack ändå dock :) |
|
|
| Laszlo |
Aj fan, tråkiga nyheter...nåväl, det kommer fler fester och fler tillfällen. Vänner är trots allt viktigare...
Hur fan fick jag för mig att motala låg i småland? :conf: :conf: :conf: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|