|
|
| Smeagol |
Jag är ledig nästan hela veckan! ahh....
Har bara lite räkneövningar på tis och ons. Ska lära de små andraårsfysikerna räkna matte. :) |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by anuga
Tar ni er till Lund, tar man sig till Genarp (där jag bor) via Bussarna :
162 (direkt buss till Genarp som slut station.)(sista 16.30)
166 till Staffanstorp (varje timme kl. XX:13 minuter över)
där man bytar till 172 som har Genarp som slutstation.
Antar att ni kommer komma nångång mitt på dagen, så om det kommer många samtidigt, kan jag möta er där ;)
För er som kör bil, Åk mot Lund, Sen Staffanstorp, Därefter Genarp.
http://www.anuga.se/locate/ där kan ni se vägen ;) Staffanstorp/Lund ligger väst/nordväst från Genarp. ;)
Huset är det första på Slånbärstigen (det till vänster när man kommer in) ;) |
I'll be there. Ensam som det ser ut eftersom alla mina kompisar är tråkiga människor.
Du kan ju pm'a ditt mobilnummer för lite enklare direkkommunikation :p
Hur många Sweta's blir vi nu då? |
|
|
| SWE_TRANCE |
SWE_TRANCE + 5 från borås/göteborgsområdet :)
Däremot kanske vi får svårt att hinna med förfesten tyvärr...
Anländer till Malmö runt 20.15, är det någon idé att ta sig till genarp? När räknar ni med att dra er in mot Malmö från förfesten?
EDIT: Vad finns det för alternativ till förfesten? Någon schysst pub/bar man kan hänga på tills insläpp? |
|
|
| Funfrock |
Jag missar förfesten tyvärr, fastnar i lund på vägen från helsingborg.
Men syns där inne! |
|
|
| zoric |
Bangar.
Jag är ledsen Swe-TA's men jag kan inte komma ner till Malmö för den här festen och meetup'en. Har försökt att få med någon in i det sista på den här festen hemifrån, men tyvärr har jag misslyckats med uppdraget. Synd att alla är så tråkiga här, Fan :(
Det här var en fest som jag verkligen ville gå på, där line-up'en var lite över det vanliga. Själva tillställningen ville man också uppleva, men det blir alltså ingenting av detta nu.
Fan så trist, Nu blir det verkligen att försöka fixa körkort under de kommande månaderna så jag inte är beroende av folk..
Anyways, Hoppas att ni har kul. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|