return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 
Kindred Spirits producties

Pumaz
Zal nooit uitkomen, vrees ik.

Sorry :)
TOR
Alex Sanders - Kami (Cosmic Tracer Remix) [rechter muisknop, doel/koppeling opslaan als]

Nog es een nummer op mijn eentje afgewerkt.
Het betreft een remix van een ambient nummer uit het amateur producer forum. Jullie kennen de producer waarschijnlijk wel, kopi_luwak.

Het is pure, straightforward uplifting trance geworden. Lang geleden dat ik nog zoiets gemaakt had. Logischerwijs zit er bitterweinig van het origineel in, hehe.

Geniet ervan :)
Pumaz
Doet me denken aan de oude Cosmic Tracer-stijl uit de periode van 'Hyperbolic' en zo :)

De pad die vanaf bar 65 begint is super, zowel qua sound als progressie

Well done :D

En euhm, stuur die woosh eens :p
Bl@ckOut
quote:
Originally posted by TOR
Alex Sanders - Kami (Cosmic Tracer Remix) [rechter muisknop, doel/koppeling opslaan als]

Nog es een nummer op mijn eentje afgewerkt.
Het betreft een remix van een ambient nummer uit het amateur producer forum. Jullie kennen de producer waarschijnlijk wel, kopi_luwak.

Het is pure, straightforward uplifting trance geworden. Lang geleden dat ik nog zoiets gemaakt had. Logischerwijs zit er bitterweinig van het origineel in, hehe.

Ik ken het origineel niet, maar van mij moogt ge gerust wat meer van dit maken hoor. Nice work!!
Shadowkid
quote:
Originally posted by TOR

Dat heb ik iig gedaan :crazy:

Ik vind het een zalige track. Het is echt totaal mijn ding: melodieus, uplifting, meeslepend. Ge zou meer zo'n dingen moeten maken :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium