return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 
City Parade 2006

massiveK
ja dat is mogelijk.. En ik ga akkoord om te zeggen dat charleroi is neit de beste "place to be" toch was het city parade heel leuk (niet zo leuk dan in Luik of gent maar toch goed) en degenen die zijn niet gekomen want het daar was hebben iets gemist..

Eind of deze discussie wat mij betreft, Cya @ rector voor de beta party ;)
Real
Khad ook de indruk dat er meer Vlamingen dan Walen waren. Alle mensen achter de togen en ticketverkoop waren trouwens Vlaams. :wtf:
pooley
Triestig hoe de mannekes die eerst voor 'music is the language' pleiden en dan ineens beginnen over de Vlaamse-Waalse gang van zaken.
Ge zou beter eerst is ter plaatse gaan voor een oordeel te vellen, dan nog eens over de taal beginnen, hebt gijle echt niks beters te doen?

En er uiteindelijk nog is het politieke tegengooien, wtf, ok het staat u niet aan, ga dan niet en luistert nog wat achter u pc naar muziek (kom hé :p )
massiveK
ja inderdaad tis niet niew dat electronic music heeft meer succes in het noord. Dus het is niet verbazend dat er waren meer vlaamse mensen.

Maar door het feit dat het in wallonie vond plaats waren ook een goede nummer of franstaligen.
Dit soort gebeurtenis hulp met een grote herkennis of electroniek muziek in het zuid en dat is goed.
Steve-Austin
quote:
Originally posted by massiveK
vlaamse gier stinkt ook...

:rolleyes:

Wat mij betreft dacht ik voordat ik naar charleroi kom dat het meer vuil zal zijn.. maar het was ok, toch is het niet een mooie stad maar dit park daar is niet lelijk en er zijn ook sommige mooie oude huizen..

Maar ja inderdaad als je een beetje uit het center ga, daar vind je veel afvalstoffen...

Sfeer was goed, ik heb nooit me niet zeker gevoeld, politie heeft een goeie job gedaan, ik heb vriendelijk met vlaamse gepraten (in frans, nederlands en engels)... waarom komen jullie altijd met dit taalkwestie? Laat een beetje rust met dit... je kan niet alles als een taalproblematiek zien..

En ik ben ni walen, ik kom uit Brussel en ben franstalig, toch probeer ik in het nederlands te spreken met vlamingen (niet met hollanders want ik versta niks
:D

Alle franstaligen of walen zijn niet vuile domme werkloze enn luie mensen... zoals niet alle vlamingen zijn domme racisten...

We moeten stoppen met die valse beelden... Ik dacht niet dat ik dit soort reactie zal vinden in een trance forum.. dacht dat tranceliefhebbers waren tolerant en openminded... hoop dat het goed het geval is

Wow, wat kan ik nog toevoegen?

- Luik was meer sympatiek dan Charleroi ...
- Misschien was de CP een beetje te "cheap", slechts 22 trucks, geen Illusion, Versuz, Zillion, ... en de line-up van closing party :(

Maar soit, toch een leuke zaterdag in Charleroi (ps: ik haat Charleroi éh ;) )

Tot volgende keer in Antwerpen.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium