return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 
Numark iPOD DJ Part II

hustler
quote:
Originally posted by Dj P.A!
Jävligt cool grej faktiskt. Perfekt för hemmet. Någon som har koll på ungefär vad en sådan kan kosta?

Den första modellen som saknade pitch kostade $399. Antar att den här kommer landa på runt där.
SteveTranz4ever
Skulle ju va grymt att ha om man är ett gäng polare som ska resa nånstans !!!
Typ bussresa till Europa på storfest.
Förfest på skidsemestern i Åre.
Tälta på Öland på midsommarafton...

Givetvis plockar man med sig en JVC boomblaster och kopplar in :D
jofawe
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Givetvis plockar man med sig en JVC boomblaster och kopplar in :D

tycker nog att Boomblastern är det viktigaste :)
mr_fisken
Faaaan vad läcker den är :D mycket grymmare än första modellen och som steve sa så är den perfekt att ha när man reser ju

quote:
Originally posted by hustler
Den första modellen som saknade pitch kostade $399. Antar att den här kommer landa på runt där.

Jag tror den kommer kosta mer än så säg 500-600 för den är ju klart mycket bättre än den tidigare modellen, att kunna spela två låtar från samma ipod + lcd skärmen etc gör den nog dyrare
hustler
quote:
Originally posted by mr_fisken
Faaaan vad läcker den är :D mycket grymmare än första modellen och som steve sa så är den perfekt att ha när man reser ju

Jag tror den kommer kosta mer än så säg 500-600 för den är ju klart mycket bättre än den tidigare modellen, att kunna spela två låtar från samma ipod + lcd skärmen etc gör den nog dyrare

Enligt en snubbe på iLounge kommer priset ligga på €679, vilket är på gränsen till överkomligt tycker jag.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden