|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by Dj P.A!
Jävligt cool grej faktiskt. Perfekt för hemmet. Någon som har koll på ungefär vad en sådan kan kosta? |
Den första modellen som saknade pitch kostade $399. Antar att den här kommer landa på runt där. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Skulle ju va grymt att ha om man är ett gäng polare som ska resa nånstans !!!
Typ bussresa till Europa på storfest.
Förfest på skidsemestern i Åre.
Tälta på Öland på midsommarafton...
Givetvis plockar man med sig en JVC boomblaster och kopplar in :D |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Givetvis plockar man med sig en JVC boomblaster och kopplar in :D |
tycker nog att Boomblastern är det viktigaste :) |
|
|
| mr_fisken |
Faaaan vad läcker den är :D mycket grymmare än första modellen och som steve sa så är den perfekt att ha när man reser ju
| quote: | Originally posted by hustler
Den första modellen som saknade pitch kostade $399. Antar att den här kommer landa på runt där. |
Jag tror den kommer kosta mer än så säg 500-600 för den är ju klart mycket bättre än den tidigare modellen, att kunna spela två låtar från samma ipod + lcd skärmen etc gör den nog dyrare |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Faaaan vad läcker den är :D mycket grymmare än första modellen och som steve sa så är den perfekt att ha när man reser ju
Jag tror den kommer kosta mer än så säg 500-600 för den är ju klart mycket bättre än den tidigare modellen, att kunna spela två låtar från samma ipod + lcd skärmen etc gör den nog dyrare |
Enligt en snubbe på iLounge kommer priset ligga på €679, vilket är på gränsen till överkomligt tycker jag. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|