|
|
| Braxen |
Ikväll smäller det Zoric ! :eek:

Den andra matchen ikväll är mellan Benfica & Barcelona, imorn spelar
Lyon - Milan
Inter - Villarreal
Vilka håller ni på?, vad tror ni ? :tongue3 |
|
|
| benni |
Ljungberg och Zlatan?
hade varit roligt att se |
|
|
| zoric |
Yay Braxen! :D
Tror och hoppas givetvis på Juventus i mötet på Highbury. Gissar på att det blir oavgjort och att Bianconeri tar hem det hela på Delle Alpi :D
Dock så kommer det att bli svårt för Juventus att få ett bra utgångsläge inför returen om man underskattar sina motståndare som är ett mycket bra lag. Ett bra utgångsläge för Juventus är ett måste, annars bäddar en Arsenal-vinst för ännu större dramatik i returen, och det vill vi i Juventus-lägret inte ha (Det räckte med Werder Bremen, Hehe)
Benfica vs. Barcelona:
Barcelona har skadeproblem och detta kan gynna Benfica som har en lyrisk hemmapublik. Barcelona är givetvis storfavoriter och borde kunna få ett oavgjort resultat inför returen på Nou Camp. Men jag hoppas att Benfica kan skrälla, och att den fantastiska publiken på Estádio da Luz kan lyfta de. Annars ser det väl ganska bra ut för Barcelona :D
Olympique Lyon vs. AC Milan:
På förhand kanske den mest intressanta matchen tillsammans med Arsenal vs. Juventus. Det är kul att många har fått upp ögonen på Lyons fantastiska lag som inte längre är ett gäng som bara "råkar" befinna sig där de är för tillfället. Milan spelar enormt bra emellanåt och som vanligt har de gått långt i turneringen, Många håller nog Milan som favorit, men jag tror på Lyon även om jag känner till Milans fantastiska kapacitet.
Internazional vs. Villareal:
Villareal har gått från att vara ett miserabelt La Liga-lag som försöker hålla sig kvar i högsta spanska, till att spela Kvartsfinal i Champions League. Mycket ligger deras president bakom, han har pumpat in pengar och gjort ett mini-Chelski, men med Sydamerikanska spelare som har en enorm potential. Dejan Stankovic spelar i Inter och jag hoppas att de tar sig vidare, för jag tycker om Adriano, Recoba, Stanky och grabbarna när de väl sätter fart på saker och ting. |
|
|
| Braxen |
| Jupp, Ljungberg är dock skadad .. hoppas på 2-0 till the gunners, d vore skönt att ha med sig till returen i italien .. |
|
|
| zoric |
Det är verkligen synd att Fredrik inte kan spela idag, skadan som han ådrogs sig mot Chelsea i Februari var värre än väntat.
Sol Campbell spelar inte heller i Arsenal ikväll vad jag hört. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|