return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 
Champions League 05/06

zoric
En polare och jag har sedan Torsdagen hållt på och tjatat om Juventus mot Arsenal på Delle Alpi.

Fyfan vad jag hoppas att Juventus tar sig vidare. Allt annat är en stor katastrof och fyfan vad besviken jag skulle bli, usch, Vill inte ens föreställa mig det :wtf:

Men imorgon avgörs det :)
montana
arsa vinner mot juve, de bara är så
fede
de skulle vara väldigt kul om villareal tog sig vidare!

--

jag tror d e kört för juvve iaf :P men dom kanske har sin vanliga tur igen..... vem vet

skulle va kul om alla italienska lag åkte ut :p
zoric
Hoppas Villareal åker ut, de är som Chelsea, Ett hopplock av spelare från Sydamerika (Dock Sydamerika) där en rik ägare kommit och fått klubben till en Europeisk toppklubb, precis som Abramovich gjorde med Chelski.

Skulle vara riktigt kul om Benfica tog sig vidare, men det kommer förmodligen inte att hända om de inte kan hålla i resultatet en lång bit in på andra halvlek på Nou Camp.

Räkna aldrig ut någon i förväg.
fede
quote:
Originally posted by zoric
Hoppas Villareal åker ut, de är som Chelsea, Ett hopplock av spelare från Sydamerika (Dock Sydamerika) där en rik ägare kommit och fått klubben till en Europeisk toppklubb, precis som Abramovich gjorde med Chelski.

Skulle vara riktigt kul om Benfica tog sig vidare, men det kommer förmodligen inte att hända om de inte kan hålla i resultatet en lång bit in på andra halvlek på Nou Camp.

Räkna aldrig ut någon i förväg.

yeye, säg vilka lag i champions league just nu som endast har inhemska spelare ?
och det är klubbfotboll inte landslag, så d spelar liksom ingen roll vad spelarnas nationalitet är sålänge man följer reglerna.
och som sydamerikan varför skulle jag inte hoppas att dom gick vidare ; )

angående barca - benfica så tror jag att benfica ändå har en chans pga. alla skador barca har drabbats av ;\ messi kommer inte att spela denna match heller :( o d verkar som att edmilson o marquez dröjer fortf. en glad nyhet dock är att xavi börjat träna igen! hoppas han kommer tillbaka snart.. annars så hoppas jag verkligen att barca kommer till final =D o möta Inter lr nått ;P

ne juvve kan man inte räkna ut med turen dom har ibland (: men vem vet dom kanske spelar som gudar imorgon ;P :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden