return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Sommartid

reveal
Kom just själv på att det var dags att ställa fram klockan en timme :) Påminner här ifall det är nån mer som glömt det :p
ScuL
quote:
Originally posted by reveal
Kom just själv på att det var dags att ställa fram klockan en timme :) Påminner här ifall det är nån mer som glömt det :p

alla mina klockor gör det automatiskt förutom min mobiltelefon :)

PS ... jag anser sommartid är mycket störande. blir dags att det upphör nån gång.
Pjox
quote:
Originally posted by ScuL
alla mina klockor gör det automatiskt förutom min mobiltelefon :)

PS ... jag anser sommartid är mycket störande. blir dags att det upphör nån gång.

Varför är det störande? :)
Jag tycker det är ganska så bra att ha. Lite mer ljus på kvällen
Christian Ö.
quote:
Originally posted by Pjox
Varför är det störande? :)
Jag tycker det är ganska så bra att ha. Lite mer ljus på kvällen

ja precis! Det är bättre att det är ljust på kvällen än på morgonen när man ändå sover...

BTW, tänkte på en sak igår... det va ljust vid halv sju här i stockholm och idag kommer det då att vara ljust vid halv åtta, fan vad skumt det känns eftersom vi fortfarande har så mycket snö:D
Pjox
quote:
Originally posted by Christian Ö.
ja precis! Det är bättre att det är ljust på kvällen än på morgonen när man ändå sover...

BTW, tänkte på en sak igår... det va ljust vid halv sju här i stockholm och idag kommer det då att vara ljust vid halv åtta, fan vad skumt det känns eftersom vi fortfarande har så mycket snö:D

Jag kom att tänka på det jag med igår när vi satt och käkade middag.
Tänkte facktiskt på samma tid jag me :p
Det känns lite skoumt. Men rätt kul ändå. Nu kan jag facktiskt träna hunden på kvällen :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden