return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 
Kindred Spirits - Get It On

TOR
Voilà, nummer 3 van de ep :)

Kindred Spirits - Get It On (rechter muisknop, doel/koppeling opslaan als)
domineesje
zit aan 1.15 en klint al niet slecht
Pumaz
Zware KS overkill :D

We hebben gewoon veel inspiratie :p
Meltoz
:eyes:

Technisch kan ik hier héél weinig over zeggen, maar zal het een beetje meer uit m'n gevoel doen... Een heerlijke productie zou'k zeggen, heerlijke sounds, overheerlijk zweverig moment dat rond 2:50 begint :eyes: SMULLEN :eyes: en dan heerlijk over gaat in die markus schulz/Tilt achtige sounds (kan het niet anders omschrijven, m'n excuses hiervoor :o )... Zou perfect passen in een setje van Perry of misschien meer in een setje van Markus door die sound, maar hou hiervan dus daar heb je er al een streepje ;)
Ik moet wel zeggen dat ik precies nog iets mis, maar kan voorlopig nog niet echt omschrijven wat :( Op een cd'tje branden en in m'n voiture beluisteren en dan kom'k hier op terug :)

Score: voorlopig een DIKKE 8,5 op 10
Blue Sky 99
quote:
Originally posted by Pumaz
Zware KS overkill :D

We hebben gewoon veel inspiratie :p

Kan je wel zeggen ... ik weet gewoon niet meer wat ik van jullie in m'n sets moet draaien :( :p

Hier waren natuurlijk al enkele versies van maar deze komt wsl wel het best overeen met m'n smaak, vocal is terug maar zonder te domineren ...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium