|
|
| domineesje |
| zit aan 1.15 en klint al niet slecht |
|
|
| Pumaz |
Zware KS overkill :D
We hebben gewoon veel inspiratie :p |
|
|
| Meltoz |
:eyes:
Technisch kan ik hier héél weinig over zeggen, maar zal het een beetje meer uit m'n gevoel doen... Een heerlijke productie zou'k zeggen, heerlijke sounds, overheerlijk zweverig moment dat rond 2:50 begint :eyes: SMULLEN :eyes: en dan heerlijk over gaat in die markus schulz/Tilt achtige sounds (kan het niet anders omschrijven, m'n excuses hiervoor :o )... Zou perfect passen in een setje van Perry of misschien meer in een setje van Markus door die sound, maar hou hiervan dus daar heb je er al een streepje ;)
Ik moet wel zeggen dat ik precies nog iets mis, maar kan voorlopig nog niet echt omschrijven wat :( Op een cd'tje branden en in m'n voiture beluisteren en dan kom'k hier op terug :)
Score: voorlopig een DIKKE 8,5 op 10 |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Zware KS overkill :D
We hebben gewoon veel inspiratie :p |
Kan je wel zeggen ... ik weet gewoon niet meer wat ik van jullie in m'n sets moet draaien :( :p
Hier waren natuurlijk al enkele versies van maar deze komt wsl wel het best overeen met m'n smaak, vocal is terug maar zonder te domineren ... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|