|
|
| CygnusX |
Ben der nu aan bezig, meningen volgen later wel :)
Fonzerelli - Moonlight Party
^ heerlijk nummerke  |
|
|
| DJ Sid |
| quote: | Originally posted by Push2005
Ik hoop echt voor volgende tracks op de sampler :):
A1: Conil - Malibu Beach
A2: Mark Norman presents Celine - Colour My Eyes
B1: Parker & Hanson - Let Me Be (Original Extended)
B2: Kalafut & Fygle - Novocaine (Mark Otten Remix)
C1: Pink Elephant - LAX
C2: Shah & Laruso present Global Experience - Zanzibar
D1: Progression - Technophobia
D2: Smith & Pledger pres. Aspekt - Hi Jack
Maar het zal wellicht wel totaal anders uitdraaien :p |
als het zo is, dan beland ie wss weer in men bak :) |
|
|
| Xilver |
Phortastic en Jasper hebben gelijk. Het gaat hier wel inderdaad over de DJ die 3 keer op rij op nr 1 stond in de DJ-Mag poll, die dj-sets en concerten over heel de wereld geeft, die het geld en de capaciteiten heeft om de beste CD's uit te brengen, en toch kan die kerel nog geen foutloze CD uitbrengen. Als ge hoort dat er zo'n fouten inzitten, dan doet ge die toch opnieuw, tot hij goed zit? Of maak hem met Ableton, daar kan evengoed gevoel inzitten.
Die gast zou met die CD nog niet eens door de eerste ronde van onze beta dj-contest geraken. En ik snap dus helemaal niet hoe al de fanboys kunnen zeggen van "och ja een paar mindere overgangen, de tracklist is super". Precies of dat alles goed maakt. Neen, Tiësto is de grootste en populairste dj ter wereld, hoe kan iemand nu minder verwachten dan het beste van hem? For s sake, er zijn duizenden bedroom dj's die 100 keer beter kunnen draaien dan hem. Maar omdat dit Tiësto is, wordt het maar getolereerd? Bull.
Respect voor Tiësto, het is door hem dat ik in de trance ben gerold, maar CD's uitbrengen met duidelijk hoorbare mixfouten, dat kan ECHT NIET. |
|
|
| CygnusX |
| Ik snap de kritiek niet echt. Het valt allemaal nog goed mee. De mixen van Colour My Eyes naar Empty Streets en van Let Me Be naar Novocaine zijn nogal gewaagd, maar het is niet storend en hij gaat er niet de mist in imo. |
|
|
| Phortastic |
Tiesto weet ook goed genoeg dat al zen fanboys die cd toch kopen, hoe die ook gemixt is, of hoe de flow ook is. Noem ne cd ISOS en hij verkoopt, wat de kwaliteit ook is. Zielig feit is dat, maar wel de waarheid. Dus heeft hij zo een beetje de mentaliteit van: waarom me moe maken om deze mix te perfectioneren? Het brengt me toch gene zak meer op. Waarom denkt ge da hij van Nyana 2, ISOS 4 gemaakt heeft. Marketing natuurlijk, da verkoopt 25% meer. En nu gaat hem de serie nog wa meer uitmelken met jaarlijks nog ne ISOS. Whats next? Magik 8? :nervous:
Ik ging trouwens der nimeer op reageren, oh well :o |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|