|
|
| domineesje |
| toch nog veel twijfels ze :conf: |
|
|
| Real |
| Smallband, spijtig want ik ben benieuwd. :sadgreen: |
|
|
| BZRK |
Net zoals vorig jaar begrijp ik ook nu weer de commotie niet goed. :conf:
Ik hoor helemaal niks verkeerd met die overgangen die vermeld werden en vind de hele eerste cd alleszinds super klinken! Ofwel ben ik doof, ofwel maakte gulle van een mug een olifant. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by BZRK
Net zoals vorig jaar begrijp ik ook nu weer de commotie niet goed. :conf:
Ik hoor helemaal niks verkeerd met die overgangen die vermeld werden en vind de hele eerste cd alleszinds super klinken! Ofwel ben ik doof, ofwel maakte gulle van een mug een olifant. |
+ 1
Phortastic je kan wel nogal overdrijven hoor dude; wa is je probleem eigenlijk ?
Kheb bijna gedaan met cd 1. De flow is nogal ver te zoeken; maar dat was in ISOS 4 ook; qua beatmatchen zit dit vrij snor... 2 of 3 overgangen zijn wel nogal jammerlijk, waarvan Mark Norman --> Empty Streets wel het ergst is :(
Op naar CD2 dan.
Btw, dit is sowieso de echte release ! |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Push2005
Phortastic je kan wel nogal overdrijven hoor dude; wa is je probleem eigenlijk ?
|
ah ok, tzal aan mij liggen dan. Kwas gewoon enorm ontgoochelt met de flow en het mixen. Als gij het super vindt des te beter voor u he, ma kvind het van kwaad naar erger gaan met den Thijs. Of vindt gij zen mix van Let Me Be naar Novocaine geweldig? Of zen mix van Colour My Eyes naar Empty Streets? Nja, tis ocharm den Thijs he, die kan nu eenmaal ni mixen dus moeten we da ma ff door de vingens zien. Dit is een rushed release voor de quick bucks IMO. Als gij en andere mensen er toch van kunnen genieten, mij niet gelaten he. Ben blij dat er mensen zijn die het wel kan bekoren. (no sarcasme here btw) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|