|
|
| Snakebyte |
| quote: | Originally posted by jofawe
2 tribe är väl Snakebytes förra projekt? |
2tribe var en grupp som jag sammarbetade med i denna låten. Hmmm...undrar om skivbolaget som jag sammarbetade med då tänker släppa den under enbart namnet 2 tribe...ska fiska lite. Men det e fortfarande min produktion och det står snakebyte i videon fortfarande.... |
|
|
| NooN |
| quote: | Originally posted by Snakebyte
2tribe var en grupp som jag sammarbetade med i denna låten. Hmmm...undrar om skivbolaget som jag sammarbetade med då tänker släppa den under enbart namnet 2 tribe...ska fiska lite. Men det e fortfarande min produktion och det står snakebyte i videon fortfarande.... |
Fan, det vore inte lite taskigt om dom gjorde så :rolleyes:
Kanske Aftonbladet var lata och inte orkade skriva in ditt namn? :p |
|
|
| Snakebyte |
| quote: | Originally posted by NooN
Fan, det vore inte lite taskigt om dom gjorde så :rolleyes: |
Jag ska som sagt höra vad som händer. Har skickat iväg ett mail till dem. Visst är det kul ifall låten äntligen släpps men jag tycker det e lite märkligt såfall att jag inte har blivit informerad...vi får se vad som sägs. |
|
|
| Snakebyte |
| quote: | Originally posted by NooN
Fan, det vore inte lite taskigt om dom gjorde så :rolleyes:
Kanske Aftonbladet var lata och inte orkade skriva in ditt namn? :p |
Det var aftonbladet.se som gjort fel. Nu är det rättat. |
|
|
| ArcticBeach |
| lyssnade på den där låten Soul på aftonbladet precis, digga samen som jojkade, med acided låter lite B och synten låter inte bra, skriker i mina öron :tongue2 |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|