|
|
| Braxen |
| ^Hur stor e chansen att det kommer passa alla då ? .. spika ett datum & thats it .. sen får man leva me om man e borta här lr där .. just my 2 cents.. :o |
|
|
| Vizay |
för att jag e allsmäktig å bäst så klart!
nä men seriöst, de förstår jag givetvis att det inte kan passa alla men jag tipsar fortfarande om att många är borta på sina landställen på just midsommar, inte helt ovanligt. Bättre å lägga det en eller två veckor innan industrisemestern :) |
|
|
| jofawe |
| det lär ju inte bli runt midsommar ändå eftersom det är om två veckor, styvt.. |
|
|
| anuga |
:crazy: stör mig på att TA inte mailar mig om uppdateringar på trådar och forum's...
Jag som har gått och spånat på en stor fet Svensk Internet Mixing Festival.
Fick till och med ETN att sneggla mot lilla Sverige för att få sända det om det blev av :D
Oavsett vad... :) detta är ett måste, min mix till förra året försvann i det stora vimmelet av tid som inte existerade.
En Mix hit, en till Da Cruise :) detta kan bli intressant :happy2: |
|
|
| Christian Ö. |
hmmm... vad hände med planerna för en "Pre-Summer edition 2006"?
Det är snart mitten av juli och om alla ska hinna skicka in sina bidrag så är det nog i högsta laget att besluta en deadline om vi ska hinna med något denna sommar.
Har "mixfestivalansvariga" glömmt bort föreställningen eller vad händer?
*nyfiken*:rolleyes: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|