|
[29-04-2006] Armin's Queensday Party - Garenmarkt, Leiden
|
View this Thread in Original format
| @win |
Armin's Queensday Party - April 29th
Saturday April 29th Armada presents Armin's Queensday Party. The entry is free and the event will take place in Leiden for the second time. From 15:00 till 22:00 Armada will bring you the following DJ's:
* Armin van Buuren
* Erick-E
* Roog
* Franklin
Start: 15:00 | End 22:00
Entrance: FREE!
Nou ik skip dit jaar. Vorig jaar best een leuk feestje, maar voor alleen Armin ga ik niet weer naar Leiden. Jammer dat Armada het de laatste tijd vertikt om naast Armin op events meerdere trance-djs te programmeren... |
|
|
| HBtje |
| En Armin natuurlijk op t laatst, zodat je ook niet meer thuis komt met de trein :rolleyes: |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by HBtje
En Armin natuurlijk op t laatst, zodat je ook niet meer thuis komt met de trein :rolleyes: |
Valt wel mee, vorig jaar ook om 22 uur weggegaan. Is goed te doen met de trein :) |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by @win
Jammer dat Armada het de laatste tijd vertikt om naast Armin op events meerdere trance-djs te programmeren... |
ach house en dan vooral erick e en roog zijn op dit moment super populair. Zet die 2 neer en je weet dat er heel veel mensen op af gaan komen. |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by basvh
ach house en dan vooral erick e en roog zijn op dit moment super populair. Zet die 2 neer en je weet dat er heel veel mensen op af gaan komen. |
inderdaad!! feestmuziek... als die twee er zin in hebben.... berg je dan maar... geen trance weliswaar, maar edm is meer dan alleen trance.
als het nou een beetje lekker weer wordt... who knows... |
|
|
| Muppy |
| Hmmm was van plan dit jaar voor het eerst te gaan, maar als ik dit zo zie dan ga ik eerst nog wel ff verder kijken:D |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by basvh
ach house en dan vooral erick e en roog zijn op dit moment super populair. Zet die 2 neer en je weet dat er heel veel mensen (lees vrouwen) op af gaan komen. |
Precies. Staat garant voor een vol plein, kun je met Markus Schulz en Perry O'Neil, etc niet bereiken.
Ik ben dan vrijwel zeker te vinden ergens in Eindhoven zoals ieder jaar. Daar treden ook altijd wel leuke dj's op. |
|
|
| basvh |
| precies en ik denk door erick e en roog de man/vrouw verdeling ook een stuk gezonder gaat liggen. :D |
|
|
| Loraine |
| Heb dit jaar een uitwisselingsprojectje met een Finse: zij gaat voor de Armada Night en Armins Queensday naar NL, ik zit dan lekker in Helsinki :tongue2 Vorig jaar was wel leuk hoor op de Garenmarkt, maar om daarvoor nou in Leidun-City te blijven: neen. Bovendien Erick (en Roog) al veelvuldig in een practisch lege InCasa gezien...ze doen het wel aardig ja... en je moet ervan houden idd :o |
|
|
| Asperge |
| Ik denk dat ik hier wel bij ben, lekker dichtbij:D |
|
|
| Flenkieboy |
| Zeker weer aanwezig, vorig jaar was ook toppie! |
|
|
| Matthijs |
| Als ik niet de gaar ben van Armada night in de HMH wil ik hier ook nog wel even gaan kijken. Qua line-up vond ik het vorig jaar alleen een stuk interessanter, had liever weer gewoon meerdere dj's van Armada gezien. |
|
|
|
|