|
|
| mr_fisken |
Nu när spelarna och mixern är införskaffad känner jag att mina gamla högtalare inte räcker till riktigt.
Vad har ni att rekommendera för en "bedroom-dj"?
Vill gärna ha något som man inte måste byta ut om ett år men inte heller alltför dyrt. Kring 3000 borde man få något hyffsat?
juste dom bör inte vara alltför stora, hellre små och bra än stora och bra då jag har begränsat med utrymme.
:D |
|
|
| Vizay |
| kolla in ESI's nEar monitorer, både 05 experience och 06 är riktigt bra för sitt pris :) |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Vizay
kolla in ESI's nEar monitorer, både 05 experience och 06 är riktigt bra för sitt pris :) |
ok ska titta på dom då
edit: en kille jobbet rekommendera dom också dom ska visst vara pålitliga :) Storleken och priset känns också som det jag letar efter :D |
|
|
| dj christian |
| Jag funderar faktiskt och sälja mina KRK RP-8 monitorer från 2004 dock så kan jag inte lova 3000kr jag tar 4000kr men de kommer med kartoner, sladdar, manual osv. och de är som nya. |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by dj christian
Jag funderar faktiskt och sälja mina KRK RP-8 monitorer från 2004 dock så kan jag inte lova 3000kr jag tar 4000kr men de kommer med kartoner, sladdar, manual osv. och de är som nya. |
KRK RP-8 verkar fått bra kritik men 1000kr mer är 1000kr och jag gillar verkligen att ESI's nEar 05 är så liten också det passar mig bra :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|