return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
ANGEL - Monday Bars nya fredagsklubb !!!

SteveTranz4ever
Detta är nåt som ja tycker är en riktigt god nyhet !

Det är bra att det kommer upp en riktig tranceklubb... många springer på Grand Garbo ute i Sundbyberg på helgerna för att få dansa av sig lite till trance men det är ju inte alltid kvalitativ trance där.

Detta tycker jag behövs... bra att klubbscenen växer !!

Välkommen till Monday Bars nya veckoklubb ANGEL. Vi har smygpremiär på fredag 24 mars. Klubben kommer att hålla till i nyrenoverade restaurang Riddarkällaren på Riddarholmen i Gamla stan. Du har kanske redan varit där på gayklubben Lino (lördagar) eller indieklubben Metropolis. Efter nyår har ny ledning tagit över och man har gett lokalerna en ordentlig ansiktslyftning i form av ny inredning och bättre ljud & ljus.

ANGEL är tänkt att fylla det tomrum som finns bland dansklubbar i Stockholm med inriktning trance och house. Som vanligt välkomnar vi en bred, öppenhjärtig och tolerant publik. Vi har också valt att aktivt delta i kampen mot knark i krogmiljö. Hos oss gäller nolltolerans. Vi värnar om dig som gäst och vill att du ska må bra!

På smygpremiären tänkte vi vara lite extra generösa och bjussa de 300 första gästerna på fri entré, så häng på låset om du vill få en friplåt till ANGELs första kväll, Vi öppnar redan kl 22 och stänger 03. På trancegolvet spelar kryssningsfavoriten JACE från Åbo samt resident Johnny Boy och på housegolvet Henrik Tornberg från Sylvester. För lasern tackar vi Filip "Laserboy".

Färdbeskrivning:
Ta tunnelbanan till Gamla Stan. Efter spärrarna, ta till höger mot Riddarholmen, höger igen, titta rakt fram, kisa om du glömt glasögon.. Jajamän, du har hittat rätt!

Välkommen till ANGEL önskar
Staffan, Johnny och Bernhard

HITTA till Riddarkällaren / ANGEL !
http://hitta.se/pink/7/WjAg3sCIv8tofZiXY6FA==.aspx

Fredag 31 mars
Officiell premiär
Fredde
Stefan Wendin
Johnny Boy (resident)

Fredag 7 april
DJ Anneli
JdotP
Johnny Boy (resident)
jofawe
Tummen upp!
trancedanne
riktigt jävla gött!! missar dock också premiären
Vizay
Kul att dom vågar ta initiativet, det här är vad som saknas just nu om jag får säga mitt :) Kul att dom satsar på svenska talanger också!

kanske är dags att skicka mixdemos till dom :P
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Vizay
Kul att dom vågar ta initiativet, det här är vad som saknas just nu om jag får säga mitt :) Kul att dom satsar på svenska talanger också!

kanske är dags att skicka mixdemos till dom :P

Svar ja !
&
Svar ja !

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden