return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 
ANGEL - Monday Bars nya fredagsklubb !!!

Vizay
orkar inte skriva jättemycket just nu men det var helt klart värt att släpa sig dit. Hade riktigt kul ikväll och fan vad folk som kom, riktigt mycket för å inte va nån fest modell större :)

Det här har ni gjort riktigt bra folket bakom mondaybar! :) (ska inte glömma mixdemo nästa vecka ^^)
mr_fisken
klart över förväntan, trevlig lokal med bra ljud och ljus för att vara en klubb. Att lokalen är avlång och det inte blir något stort dansgolv tyckte jag inte gjorde något då det blev lite mer folk på housegolvet där det var röjj :D

Ang musiken så började jace som man trode han skulle, sen tog jb över och manglade tech trance som verkligen var uppskattat. Vad som hände sen vet jag inte för jace tog över igen och drog några extremt sega låtar i typ 125bpm:o sen gick jag och lyssnade på house och klubbmusiken som Tornberg levererade. Fick höra en av mina favoritlåtar Missy Elliot - My People (Basement Jaxx Remix) skön gammal klubblåt :tongue2

juste, grymt att man kan gå ut och ta luft och röka för dom som vill etc, det kommer blir skönt på sommaren

kul o träffas vizay & pjox :gsmile:
Christian Ö.
quote:
Originally posted by trancedanne
det är 20 års gräns :P tungt för dig och thernell

hehe joo men som sagt, bara man är 18 så fixar det sig;)
Dragon Kick
På det hela tycker jag att det var en helt klart godkänd kväll, blev klart mycket skönare drag än vad jag förväntat mig.:)

Däremot så håller jag med om att det stundtals blev trist med musiken, inget drag alls ibland tyvärr på trance golvet.

Dock så blev house golvet en glad överraskning :gsmile:
staz
nice shiat

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden