return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
ANGEL - Monday Bars nya fredagsklubb !!!

Dragon Kick
Någon som kan svara på vart åldersgränsen kommer hamna?
Vill hemskt gärna vara där redan på "la premiere":D
Pjox
quote:
Originally posted by Dragon Kick
Någon som kan svara på vart åldersgränsen kommer hamna?
Vill hemskt gärna vara där redan på "la premiere":D

Typ 20 kanske... men jag vet inte. Kan ju hoppas på att det är 18 då det blir mindre problem för mig :P
Dragon Kick
quote:
Originally posted by Pjox
Typ 20 kanske... men jag vet inte. Kan ju hoppas på att det är 18 då det blir mindre problem för mig :P

Hehe, okej:)
Ja, hoppas verkligen att det blir 18 år, måste ju ett ställe att dra till under sommaren;)
SteveTranz4ever

Välkommen till Monday Bars nya veckoklubb ANGEL. Vi har smygpremiär på fredag 24 mars. Klubben kommer att hålla till i nyrenoverade restaurang Riddarkällaren på Riddarholmen i Gamla stan. Du har kanske redan varit där på gayklubben Lino (lördagar) eller indieklubben Metropolis. Efter nyår har ny ledning tagit över och man har gett lokalerna en ordentlig ansiktslyftning i form av ny inredning och bättre ljud & ljus.

ANGEL är tänkt att fylla det tomrum som finns bland dansklubbar i Stockholm med inriktning trance och house. Som vanligt välkomnar vi en bred, öppenhjärtig och tolerant publik. Vi har också valt att aktivt delta i kampen mot knark i krogmiljö. Hos oss gäller nolltolerans. Vi värnar om dig som gäst och vill att du ska må bra!

På smygpremiären tänkte vi vara lite extra generösa och bjussa de 300 första gästerna på fri entré, så häng på låset om du vill få en friplåt till ANGELs första kväll, Vi öppnar redan kl 22 och stänger 03. På trancegolvet spelar kryssningsfavoriten JACE från Åbo samt resident Johnny Boy och på housegolvet Henrik Tornberg från Sylvester. För lasern tackar vi Filip "Laserboy".

Färdbeskrivning:
Ta tunnelbanan till Gamla Stan. Efter spärrarna, ta till höger mot Riddarholmen, höger igen, titta rakt fram, kisa om du glömt glasögon.. Jajamän, du har hittat rätt!

Välkommen till ANGEL önskar
Staffan, Johnny och Bernhard

HITTA till Riddarkällaren / ANGEL !
http://hitta.se/pink/7/WjAg3sCIv8tofZiXY6FA==.aspx

Grymt läge !

Fan jag missar premiärkvällen och helgen därpå :(

Fredag 31 mars
Officiell premiär
Fredde
Stefan Wendin
Johnny Boy (resident)

Fredag 7 april
DJ Anneli
JdotP
Johnny Boy (resident)
Kvicket
Hoppas detta blir riktigt grymt :D
Kommer definitivt dra nu på fredag, frågan är iofs när man bör vara där för att komma in gratis :P
Kommer inte dra dom två veckorna efter dock pga högskoleprov och en viss EDDIE som kommer till Linköping 7 april ^ Synd att det krockar med en viss psytrance drottning..

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden