|
|
| magrec |
waarom zie ik bij een aantal users geen punten??
Naam Team Punten Extra
AversusZ Joopies 300 (profiel)
Robin__ Kneusjes 300 (profiel)
SnuggLe Sjaak Trekhaak Racing 296 (profiel)
T.O.R. TTT (TOR's TOP Team) 296 (profiel)
eieregooie McEieren 270 (profiel)
magrec mounties 252 (profiel)
OuweDwaas Ouwe Dwaas 206 (profiel)
MikeVee MikeVeeRacing 184 (profiel)
pvdplanet jp 123 (profiel)
Jappio Forza (profiel)
MennoB. MennoB (profiel)
TranceFool De Slome Donders (profiel)
bajes Bajes Groesbeek (profiel)
alexverheij Ferlexi (profiel)
Kolkie Kolkman Racing Developments (profiel)
M_Peror M_Peror
|
|
|
| robin |
Update:
Door een technisch probleem hebben niet alle users punten gekregen. Wij werken eraan om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.
:(
Dan sta ik ook geen eerste :o |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
296 met Rosberg, Villeneuve, STR en BMW + Michelin.
Denk dat iedereen daar wel ongeveer rond zit. Of je moet Kolkie heten. |
Nee man, ik zit nog met Speed :D .
283 als de telling van mij overeenkomt met de puntenuitkering van de modderfokkers :) . Als het goed is moet ik nou fatsoenlijk kunnen investeren want ik heb, deze ronde meegerekend, 3 ronden gespaard (en da's voor mijn doen uitzonderlijk :D ). |
|
|
| SnuggLe |
Met die punten zijn ze bezig.
Ik heb ook dik gespaard. Heb allen gvd 600.000 te weinig om STR te verkopen, wat eens tijd wordt! :whip: Maarja...
Lastige is dat de 'mindere broeders' best goed scoren. Dan komt er een hele tijd niets bijzonders wat een goede prijs/punten verhouding heeft (zoals een Ralf Schumacher, Trulli etc). Pas echt de grote (en dure!) namen hebben wat zin. Dus maar even doorsparen :D
*edit* Nog maar 1 race doorsparen (en hopen dat ik dan meer dan 176 punten heb), en dan ga ik een hele dikke move doen :clown: :eyes: :clown: |
|
|
| kolkiewolkie |
Jep, zover was ik ook al :) . Alleen heb ik dus geen STR en vertrouw ik volledig op de brakken met wielen.
Damnit, nog steeds geen punten gekregen :mad: . |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|