return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 
[28-04-2006] Armada Night - HMH, Amsterdam

eieregooie
Nee joh, ik ben gewoon reeel :p
ZZandirt
wij oudjes rouleren wel ja..!!:whip:

ik schaar me bij JP en Eieregooie

ik ben 34 en voel me ook zeker zo. springlevend... midden in het leven en dus ook feesten. hell ik heb vrienden die in de veertig zijn en menig broekie eruitfeesten. intussen hebben velen van "de oudjes" verantwoordelijkheden erbij gekregen (werk kinderen etc), dus elk weekend d'r an zit er niet in... Als we dan eens uitgaan, dan besteden we meer en hebben zoveel mogelijk plezier.. niks mis met jong publiek, overigens, netzomin als oud publiek.. ieder komt daar voor hetzelfde.. (imho) vind het publiek in NL trouwens maar matigjes hoor... zeker po de grotere evenementen tref je toch een hoog agressiegehalte en "kijk mij nou" publiek ...
ZZandirt
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
ouwe partygangers... maargoed, dat zijn volgens mij ook allemaal lui die 15 jaar geleden al 5x per week uitgingen dus you can't blame 'em for it :D .

well said kolk. jij was toch ook zo verschrikkelijk jong?
kolkiewolkie
Relatief (dus in relatie met milfs and midlfs) bekeken kom ik net kijken met m'n 23 jaartjes. M'n eerste feestje moet nu zo'n 5.5 jaar geleden zijn dus ik kan nog even :D . Maar je zult mij niet horen zeggen dat ik me oud voel :toocool: .
moogwai
Goed feestje! HMH is natuurlijk altijd top en er werd goed gedraaid. Leuk ook de vele bekenden, zoals altijd bij Armin he :) Moet wel zeggen dat trance & techtrance steeds minder mijn ding is, ga minder los en krijg er ook geen kippevelmomenten meer van. Maar goed, ik vind progressive en house, met uitstapjes naar andere stijlen ook erg vet. Dus dat is weer het voordeel :p

Matthew Dekay draaide erg relaxt in het begin, zijn remix van Everything Matters is zo vet! Armin begon echt goed met lekkere progressive trance plaatjes, maar bij het laatste deel snakte ik echt naar Markus. Armin draaide onderhand z'n hele ASOT 2006 compilatie, dus ik hoef verder ook geen tracklist meer te posten :D Markus was zeker de welkome afwisseling, die kerel kan ook goed draaien zeg! Die overgang van Naranja naar ? Tering, te vet!

Maar het was zeker een geslaagde nacht! :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland