return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
[20-05-2006] Emporium II: The Rise Of The Pharaos - Berendonck, Wijchen/Nijmegen

tijs08
quote:
Originally posted by basvh
Wat is er dan zo slecht aan? Ik vind time table wel relaxed.

Ok het is een event georganiseerd door The Matrix.. en veel mensen horen dus iedere week Jochen Miller draaien... maar om hem dan na Sander te laten afsluiten... dat sluit echt totaaal niet op elkaar aan... zet dan Marco V ertussen ofzo.. die kan nog een brug slaan, maar die cheap beuk trance sound van Jochen Miller na Sander Kleinenberg? duidelijk zo?
jp
Trek KAPLAARZEN aan of neem ze mee
basvh
quote:
Originally posted by tijs08
Ok het is een event georganiseerd door The Matrix.. en veel mensen horen dus iedere week Jochen Miller draaien... maar om hem dan na Sander te laten afsluiten... dat sluit echt totaaal niet op elkaar aan... zet dan Marco V ertussen ofzo.. die kan nog een brug slaan, maar die cheap beuk trance sound van Jochen Miller na Sander Kleinenberg? duidelijk zo?

haha ik was vorige week in de Matrix en daar draaide jochen voor sharam en dat deed hij nog niet eens onverdienstelijk. Het sloot allemaal wel goed aan, dus die gozer kan echt wel een brug slaan.

Jochen weet al weken dat ie na sander draait dus hij zal echt wel de juiste plaatjes hebben om hem op te volgen en van sander's sound geleidelijk naar zijn eigen sound op te bouwen. Die gast is natuurlijk niet achterlijk.

Hier is trouwens nu de heilige moesson uitgebroken, hoop dat het daar meevalt en dat ze genoeg tenten hebben om iedereen te kunnen herbergen. Niet dat ze dezelfde fout maken als extrema paar jaar terug.
Ouwe Dwaas
quote:
Originally posted by basvh
haha ik was vorige week in de Matrix en daar draaide jochen voor sharam en dat deed hij nog niet eens onverdienstelijk. Het sloot allemaal wel goed aan, dus die gozer kan echt wel een brug slaan.

Jochen weet al weken dat ie na sander draait dus hij zal echt wel de juiste plaatjes hebben om hem op te volgen en van sander's sound geleidelijk naar zijn eigen sound op te bouwen. Die gast is natuurlijk niet achterlijk.

Hier is trouwens nu de heilige moesson uitgebroken, hoop dat het daar meevalt en dat ze genoeg tenten hebben om iedereen te kunnen herbergen. Niet dat ze dezelfde fout maken als extrema paar jaar terug.

Ik kan je zeggen dat de heilige moesson hier ook flink uitgebroken is.
Triest:(
Ik hoop dat het beter wordt, dat wij alsnog even kunnen gaan.
Ik kan me voorstellen hoe teleurgesteld de organisatie is.
Ik vraag me ook af of ze net gestopt zijn voor een tijdje met draaien, want het kwam echt met megadruppels hier uit de lucht zeilen.
magrec
IK heb medelijden.....fokking hel wat ging het hier net los zeg....
Laten we hopen dat dit geen voorbode is vor de rest van het festivalseizoen.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland