return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Weer den tijd van het tjaar...

Eagle`
Een goei vriendin van mij moet dus voor haar eindwerk een marktonderzoek doen met enquetes tot gevolg.

Keb de enquete op men webspace gezet, Clickie
tis geen verplichting of course, als ge 5 minuten tijd hebt vult het dan in dan doede ons eef ook een plezier, ze si namelijk in tijdsnood en ze moet tegen vrijdag nog 100 enquets binnehebben om een representatief onderzoek te hebben.

Wa hangt er aan vast, voor elke ingevulde enquete (1 per persoon of course tmoet representatief blijven) krijgde 3 kussen, allé tis te zeggen zij geeft ze aan mij en ik geef ze u door :p

Misschien helpt dees om u over de brug te helpen ;)

Indien ge beslist om de enquete in te vullen, stuurt ge het naar mijn hotmail adres te vinden in de msn thread ;)

Dank bij voorbaat
Mikey

edit: voor diegene da beslissen om in te vullen ge zult merken da de nummering ni klopt ma da zijn een aantal vragen die weggelaten zijn omda ge daarvoor moest een artikel lezen, dus vandaar.
Bl@ckOut
Ze draagt Bikkembergs? Ok, vergeet 't dan maar :p

zal eens kijken wat 't is :)
diddi
kunde da ni in een pdf-formulierke gieten?
Eagle`
quote:
Originally posted by diddi
kunde da ni in een pdf-formulierke gieten?

wa zijde met pfd infeite, kunt toch easy bestaand aanpassen zo nee, bij sommige vragen moet ge een kotteke vullen da vulde dan op met een kleurke ofzo eh :)
Toni_D2
ons Eva'ke :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium