|
|
| Dj_Activated |
Är det nån som vet om man kan beställa eller köpa trance prylar här i Sverige? Isåfall vart? Jag snackar om Affischer, slipmats, klistermärken, kläder, ringar, allt! :D
Tacksam för svar! Ps. Har kollat Saturn Return, Cum och Backtoplastic. |
|
|
| mindshooter |
Saturn Return i sthlm har SKITCOOLA klockor för 200:- Man kan ställa in dom så dom sätter igång att blinka så länge man skakar på handen. Blinkar som snöflingor och så. Oerhört dansvänliga...gjorda på vit dimmigplast med isbjörnar som bakgrund och blinkar blått....köpte en förut som jag glömde på jobbet :( sen försvann den. Ska köpa en ny.
På Backtoplastic hittar du juh slipmats iaf......
Affischer kan du nog inte få tag på. Har varit flertalet sådana diskussioner på det stora forumet. Det enda man kommit med är en Oakenfold poster för 200£ japp jag skrev inte fel nästan 3000:- skulle man få betala för den tydligen.
Själv kan jag skryta med 3(!) InTranceWeTrust 06 affischer med samma motiv som på omslaget. Dom bad jag bad om i holland när jag var i black holes butik och köpte skivor ;)
Fick en bunt. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Själv kan jag skryta med 3(!) InTranceWeTrust 06 affischer med samma motiv som på omslaget. Dom bad jag bad om i holland när jag var i black holes butik och köpte skivor ;)
Fick en bunt. |
och nu frågar jag jättesnällt om jag kan få en av dom ;) |
|
|
| Dj_Activated |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Fick en bunt. |
Ok själv har jag en Holymen, Goliath 7 å en Mario Lopez affisch hehe kanske inte så mkt å skryta om :) vill ha fleeeeer, ska få ett nytt rum snart så jag måste pryda den med en massa fin fina grejor :) |
|
|
| mindshooter |
Reveal: Ska överväga saken ;)
DJ Activated: Rätt fett :) Jag frågade om en goliath affisch som var uppsat vid golvet bakom(!) en stor cd hylla i en butik. Frågade om jag kunde få den men dom var tillräckligt fräcka för att säga att dom inte tar ner afficsherna! SUCK! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|