|
|
| Dj_Irish |
hmm, jag har mest affischer från tiden 93-95. Främst då från Love Parade & MayDay. Skulle faktiskt behöva lite schyssta uppdatering så jag har nått intressant att hänga upp på mina kala väggar.
Blir lite konstigt om mina kompisar hälsar på och ser EXAKT samma grejer som jag hade för en ca 8 år sedan. :p |
|
|
| Aendy |
| Är inte så förtjust i affisher, autografer m.m. så det har aldrig varit min grej att jaga. Dock har jag detta till trots en affish från the Prodigys Lundspelning typ ´95 när de promotade Music for the jilted generation skivan. Tror bestämt den ligger på mina pärons vind inglasad och intakt. |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by Aendy
Är inte så förtjust i affisher, autografer m.m. så det har aldrig varit min grej att jaga. Dock har jag detta till trots en affish från the Prodigys Lundspelning typ ´95 när de promotade Music for the jilted generation skivan. Tror bestämt den ligger på mina pärons vind inglasad och intakt. |
Va falls! Spelade Prodigy i Lund '95? Det var som fan...
Såg dom på Roskilde 97 eller när fan det nu va. Riktigt ösiga får man nog säga. |
|
|
| Smekbar |
uj, prodigy hade man ju knappast sagt nej till att se live.. lär ju vara sjukt bra.. :)
annars kör jag mest "old-school", dvs plockar på mig alla flyers jag stöter på och om de e tillräckligt snyggt designade kanske de kommer upp nånstans på nån vägg.. :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|