|
|
| Dj_Activated |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Reveal: Ska överväga saken ;)
DJ Activated: Rätt fett :) Jag frågade om en goliath affisch som var uppsat vid golvet bakom(!) en stor cd hylla i en butik. Frågade om jag kunde få den men dom var tillräckligt fräcka för att säga att dom inte tar ner afficsherna! SUCK! |
Hmm va det i Skivhuset (eller skivbörsen, den vid drottning gatan) som du hittade goliath affischen på? :) Vart i Sverige bor du? vi kanske kan byta lite prylar hehe, du råkar inte ha nå dj utrustning / vinyl skivor eller ngt dyl.? :) |
|
|
| reveal |
Reveal: Ska överväga saken ;) |
låter fint :)
om du dessutom är seriös så kan jag ju tänka mig att lägga lite cash... |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Dj_Activated
Hmm va det i Skivhuset (eller skivbörsen, den vid drottning gatan) som du hittade goliath affischen på? :) Vart i Sverige bor du? vi kanske kan byta lite prylar hehe, du råkar inte ha nå dj utrustning / vinyl skivor eller ngt dyl.? :) |
Haha hur visste du det??????? :D:D:D:D Ja det var det.....
Har bara 2 vinyl än så länge....vinylspelare ska jag förhoppningvis skaffa..... Jag bor i Bagarmossen i Stockholm :)
Reveal:Skulle det betyda så mycket för dig? |
|
|
| Dj_Activated |
Haha hur visste du det??????? :D:D:D:D Ja det var det.....
Har bara 2 vinyl än så länge....vinylspelare ska jag förhoppningvis skaffa..... Jag bor i Bagarmossen i Stockholm :)
Du är inte den enda som har dregglat över den affischen hehe :) frågade dem idag om de hade nåra som de inte hade nytta för längre, men de hade inget :(
jaja är de nå rejv fester i helgen då? |
|
|
| reveal |
hade ju verkligen inte bangat, är ju sktisvårt att få tag på... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|