return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 
Trance Prylar?

Dj_Activated
quote:
Originally posted by mindshooter
Reveal: Ska överväga saken ;)

DJ Activated: Rätt fett :) Jag frågade om en goliath affisch som var uppsat vid golvet bakom(!) en stor cd hylla i en butik. Frågade om jag kunde få den men dom var tillräckligt fräcka för att säga att dom inte tar ner afficsherna! SUCK!

Hmm va det i Skivhuset (eller skivbörsen, den vid drottning gatan) som du hittade goliath affischen på? :) Vart i Sverige bor du? vi kanske kan byta lite prylar hehe, du råkar inte ha nå dj utrustning / vinyl skivor eller ngt dyl.? :)
reveal
quote:
Reveal: Ska överväga saken ;)

låter fint :)
om du dessutom är seriös så kan jag ju tänka mig att lägga lite cash...
mindshooter
quote:
Originally posted by Dj_Activated

Hmm va det i Skivhuset (eller skivbörsen, den vid drottning gatan) som du hittade goliath affischen på? :) Vart i Sverige bor du? vi kanske kan byta lite prylar hehe, du råkar inte ha nå dj utrustning / vinyl skivor eller ngt dyl.? :)

Haha hur visste du det??????? :D:D:D:D Ja det var det.....

Har bara 2 vinyl än så länge....vinylspelare ska jag förhoppningvis skaffa..... Jag bor i Bagarmossen i Stockholm :)

Reveal:Skulle det betyda så mycket för dig?
Dj_Activated
quote:

Haha hur visste du det??????? :D:D:D:D Ja det var det.....

Har bara 2 vinyl än så länge....vinylspelare ska jag förhoppningvis skaffa..... Jag bor i Bagarmossen i Stockholm :)

Du är inte den enda som har dregglat över den affischen hehe :) frågade dem idag om de hade nåra som de inte hade nytta för längre, men de hade inget :(

jaja är de nå rejv fester i helgen då?
reveal
quote:

hade ju verkligen inte bangat, är ju sktisvårt att få tag på...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden