|
|
| FunkySimon |
hey mensen,
van de zomer wil ik weer een lekkere zomervakantie boeken, maar dit keer wel met een aantal goede dance discotheken!
Ik ben 2 jaar terug naar kreta chersonisoss geweest en dat was echt goed, met amnesia e.d.
Mallorca afgelopen jaar was qua vakantiebestemming leuk maar uitgaan was totaal geen dance muziek te horen.
Dit jaar zitten we te kijken voor Marmaris in Turkije iemand enige ervaring hier met het uitgaan?
Of heeft iemand een andere suggestie in welk land of eiland het uitgaan ook heel vet is?
Ik zoek de grotere bijzondere clubs maar een mooie recht toe recht aan discotheek is ook goed, zolang er maar niet alleen maar bar dancings zitten zoals 538 en veronica op mallorca.
Alvast Bedankt,
Greets Simon |
|
|
| ZZandirt |
al aan senseo op Goa gedacht?
(deels serieus eigenlijk, come to think of it..) |
|
|
| jp |
| Alle festivals & Streetparade |
|
|
| Matthijs |
| op ibiza schijn je ook wel een paar aardige discotheken te hebben waar ze dance draaien :o |
|
|
| Hitman |
Als je dance wil, heb je in Marmaris weinig te zoeken. Als je het geluk hebt een dj tegen te komen die ooit fatsoenlijke dance heeft gehoord, kun je er donder op zeggen dat ie niet kan mixen.
En dan bedoel ik niet dat ze niet kunnen beatmatchen, nee dat proberen ze niet eens. Zelf de fader gebruiken is teveel gevraagd. Ze klatsen gewoon de volgende plaat erin, en lekker boeiend hoe het klinkt. De eerste keer lach je je helemaal kapot, daarna is het om te janken.
Ze hadden er ook nog een tent waar hardcore gedraaid werd, daar maakten ze het helemaal bont. Tussen de afgrijselijke overgangen en erbarmelijk slechte geluidskwaliteit, hoorde je "this is ID&T radio"...
In Marmaris moet je je lekker te buiten gaan aan halve liters Efes en als je sfeer er even niet in zit, bestel je een fishbowl van 6 liter met alles erin dat alcohol bevat. Gegarandeerd binnen een half uur knetterzat en dan boeit het niet meer wat je voor muziek hoort en hoe het gedraaid wordt.
Veel plezier in ieder geval!:D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|