|
|
| Frenkieee |
Vorig jaar in Calella geweest, daar kwamen o.a. Dana, Luna, Pavo & Zany. Dat was wat minder aangezien dit hardstyle DJ's zijn, en ze dan ook nog eens zo ongeveer terror gingen draaien.
Paar andere maten van me zaten in Salou, daar zijn ze geweest naar Tiesto, Marcel Woods, Marco V, Luna. Maar ja, je moet maar net naar Salou willen :) |
|
|
| Loraine |
Sharm el Sheikh (Egypte) was ook een prima combinatie: snorkelen+duiken !!
strand
cultuur (o.a. Cairo)
uitgaan (Pacha!!!,strandfeesten)
Calella vond ik persoonlijk geen ruk aan tenzij je continu in Barca vertoeft (uurtje met de trein) en alleen in Cal in hotel (10maal goedkoper dan in Barca als je 8 dgn gaat tenminste) of op strand je slaap meepakt :cool:
Caribean (Isla de Margerita met evt. vlucht naar Trinidad!!!) je zal er zeker geen bekende namen treffen, maar oh la la...de nachten zijn daar iig lang, de cocktails delizioza en de sfeer is broeierig :D
Strandfeesten (Playa el Aqua), Uitgaan in Porlamar (veel nieuwe tenten).
Creta (Chersonissos, wie is er niet geweest:happy2: ) Starbeach, de vele discotheken (in de hoogtij dagen: (1999) draaiden Tijs en Ferry e.a. er nog wekelijks > Kritivibes :cool: ) Vergeet vooral niet te gaan rellen in Malia bij de Britten :toothless :toothless
etc etc.. ;) |
|
|
| basd |
| Of ga gewoon op vakantie voor zon / strand of cultuur / omgeving, en zoek de muziek in de zomer in Nederland, veel beter ga je het in het buitenland toch niet vinden. Ibiza misschien, maar of je daar tegenwoordig nou nog geweest 'moet' zijn.. |
|
|
| TranceFool |
Tsja, wat versta je onder dance?
Voor de echte vette clubs zal je toch naar Ibiza moeten denk ik. Al die vernederlandste vakantiebestemmingen in Spanje en Turkije is toch allemaal een beetje van hetzelfde. |
|
|
| FunkySimon |
| quote: | Originally posted by @win
En dan heb je nog de BCM in Magaluf, mooiste club van het eiland, veel Engelsen en goede house! |
haha ja daar ben ik wel geweest 1 avond ja, dat was idd echt een vette tent met lekkere muziek, heb daar alleen wel dikke gehoorbeschadiging opgelopen echt 4 dagen met piep in me oren rond gelopen, terwijl ik toch al heel wat jaren hier in nederland naar feesten en clubs ga..
maar goed, het is misschien wel zo dat je niet op vakantie moet voor de muziek, maar op kreta was het precies goed, op mallorca was het he ho gehalte echt te hoog. Ibiza is natuurlijk het beste maar dit laat mijn studentenbudget niet toe haha :D
goed marmaris van de baan, op zoek naar iets anders, of toch maar weer kreta haha :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|