|
Tomorrowland 2006, 29 & 30 juli
|
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by djcresto
toch zo jammer dat ik dit feestje moet missen. Armin, markuz, phynn, fred baker, menno, jonas, ferry... Waarom moest die datum nu zonodig veranderd worden :p |
langs den andere kant, 't is nu ni dat we die mensen nog nooit hebben bezig gezien eh. Hoewel ik die b2b sets zeker zou willen meemaken, heb ik toch ni echt spijt dat ik ni kan gaan |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Reserveringskosten zullen wel hetzelfde blijven, ongeacht het tijdstip. Ik wacht zowiezo tot een paar dagen voor TL, want mss dat ik geluk heb en hier of daar een ticket win :) |
Ah ok, maar kdacht misschien ook dat ge niet overal evenveel moest betalen daarvoor? |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by djcresto
toch zo jammer dat ik dit feestje moet missen. Armin, markuz, phynn, fred baker, menno, jonas, ferry... Waarom moest die datum nu zonodig veranderd worden :p |
die 2 eersten + MIKE hebtge voor 20 euro int sportpaleis over een paar maand :D |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Ik kom maar heb nog geen kaart.
Weet iemand waar ik die het best kan halen, maw waar ik geen of zo weinig mogelijk overbodige reserveringskosten moet betalen? |
den toff in turnhout, das maar 1 euro terwijl 2 euro in freerecordshop ofzow |
|
|
| domineesje |
kan er eigenlijk aan deur gekocht worden?
ik zal maar pas dag zelf weten of ik ga |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|