|
Tomorrowland 2006, 29 & 30 juli
|
|
|
| Push2005 |
| Nice, kga dan es achter m'n tickets gaan denkek :) |
|
|
| FenixStyle |
De time-table is er al:

Voor mij valt em alvast redelijk mee. Er moeten geen al te moeilijke keuzes gemaakt worden.. :)
In de namiddag wordt het vooral van de ene stage naar de andere gaan.. Vanaf 17u30 tot 22u wordt het non-stop feesten in de Perfecto, om vanaf 22u nog een uurke Ferry Corsten mee te pikken op de main en daarna nog twee uur Armin :cool:
Mainstage, Perfecto en Versuz zijn zowat de enige stages waar ik te vinden zal zijn, en die liggen alle drie in elkaars buurt, ideaal dus ;) En Q-Dance ligt mooi aan de andere zijde, dus daar hoef ik in principe al niet te passeren :D (de techno-fans in Kozzmozz daarentegen zullen minder blij zijn :toothless) |
|
|
| Magistrate |
line up is idd ideaal, goed dat ze die techno dj's op de main vroeg geplaatst hebben (voor ons toch)
site is ook vet ! |
|
|
| Push2005 |
Dat wordt simpel :p
13h - 20h30: Perfecto
20h30- 01h00: Mainstage
Maar kzal natuurlijk wel overal eens rondneuzen; alleszinds hoeven er niet teveel keuzes gemaakt te worden. Chris Liebing wil ik alvast wel ns zien :) |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Push2005
Dat wordt simpel :p
13h - 20h30: Perfecto
20h30- 01h00: Mainstage
Maar kzal natuurlijk wel overal eens rondneuzen; alleszinds hoeven er niet teveel keuzes gemaakt te worden. Chris Liebing wil ik alvast wel ns zien :) |
Heb die al eens gezien, vind die in feite nie de moeite, mss voor u wel :)
Edit: Idd zeer goeie uren voor TA's die (kunnen) gaan! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|