|
Tomorrowland 2006, 29 & 30 juli
|
|
|
| Xilver |
| fack joenge, Antwerp Is Burning terug, da's fantastisch nieuws. Nu please please please blijf van de formule af... |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by FredNova
Een brood wordt duurder, een pintje wordt duurder, diesel en benzine worden duurder, een filmticket wordt duurder... het leven wordt duurder (en de lonen stijgen niet genoeg)
maar dat ligt niet aan ID&T hoor ;)
(just kidding) |
jawel fredje, tligt altijd aan id&t. na jaren zagen om een feestje met trance dj's komen ze nu af, maar dat is te laat ze. daarmee dat niemand content is...
id&t MOET terug weg :rolleyes: |
|
|
| Den Backer |
AiB back nice nice :toocool: :tongue2
Back nr Tomorrowland > ben vandaag achter ticketjes geweest & in free record shop in Aalst waren ze op de hoogte van ID&T actie.
Kheb €35 betaald + €2 administratiekosten... |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by djcresto
dat Aib zou terug komen lijkt me een goeie zaak. Maar ga je het sportpaleis nog vol krijgen?
En de outdoor versie vond ik ook altijd super. Maar waarin zit het verschil met tommorowland buiten dat het een avond-nacht festival was? Toch niet zoveel dacht ik. Line up van tommorowland is ook zeer sterk. En ook hetzelfde hier: is er naast tommorowland wel nog plaats voor Aib outdoor. Voor ons, trancefans zeker. Maar met zovelen zijn we ook niet he. |
Dat zijn eigenlijk zeer goede punten. |
|
|
| FUSyke |
| Voor mij moet het geen outdoor zijn. AIB in het Sportpaleis vond ik altijd mega. Lekker feesten in die kleine zaaltjes op het 1ste en het 2de:) Ik hoop in elk geval dat het de aib blijft van vroeger en dat er niet teveel invloed is van id&t. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|