|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
In België zou ik niet verschieten dat Elof even veel naambekendheid heeft bij het ruime publiek vanwege het feit dat hij in Zillion, Sottos en veel andere plaatsen in België draait of draaide terwijl Fred Baker veel minder in België draait.
|
Knal derop :)
edit: en dan kan men weer herhalen 'waarom laten we geen onbekender iemand draaien?' ... wel geduld... geduld... |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FredNova
Uit nieuwsgierigheid: Wie leest mijn interviews eigenlijk? |
ikke :D
Tzal ongetwijfeld nie gemakkelijk zijn nu de Nederlandse Release is weggevallen. |
|
|
| Zehra |
Ondertussen hebben we net het interview met Fred Baker af...
De man zelf maakt er helemaal geen 'situatie' rond...
maar laten we effe gezellig ID&T verder bashen (because it's FUN!)
Ik discucieer hier niet meer over. Ik steek al uren (lees: alles) van mijn vrije tijd in trance-related stuff (zoals die interviews) om het publiek er een beetje warm voor te maken... maar laten we het dan even snel weer compleet afbreken.
Uit nieuwsgierigheid: Wie leest mijn interviews eigenlijk? |
LOL, tis niet dat iemand u dwingt om al uw tijd erin te stoppen eh... tis een keuze die je hebt gemaakt :)
En ik kan me niet herinneren dat ik werk van u heb afgebroken. Ik heb uw interviews nog nie eens gelezen, laat staan dat ik er kritiek op ga geven. :)
Just deze morgen had ik da gehoord van fred baker & 't draai-gedoe op sensation en ik vind da maar klote van id&t. Ik vind da raar da terwijl ze sensation positioneren als een evenement waar 't alleen maar om de inrichting, belichting, show gaat, ze neen kunnen zeggen tegen fred omdat hij/zijn muziek te onbekend is. Tis nie da de meerderheid van de mensen voor de muziek naar sensation gaat eh... mja das gewoon wat ik er van denk..
En fred, ge verdedigt ID&T wel echt veel, en da zonder betaald te worden :p ocharm dutske |
|
|
| Jasperovitsj |
maar laten we effe gezellig ID&T verder bashen (because it's FUN!)
|
ID&T idoliseren en totaal niks van kritische bedenkingen erover kunnen verdragen is even erg hoor...
Ik steek al uren (lees: alles) van mijn vrije tijd in trance-related stuff (zoals die interviews) om het publiek er een beetje warm voor te maken... maar laten we het dan even snel weer compleet afbreken.
|
Hoe verwacht ge dat wij als trancers gaan warmlopen voor Sensation als een trance-artiest niet goed genoeg is voor het event? :conf: |
|
|
| Estuera |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Hoe verwacht ge dat wij als trancers gaan warmlopen voor Sensation als een trance-artiest niet goed genoeg is voor het event? :conf: |
Kom gewoon naar de intuition feesten en laat sensation gewoon links liggen ;), dat doe ik ook. Van alle feesten die id&t heeft is sensation het minst mijn ding dus. Maar goed, als id&t er een hoop geld mee verdient dan doen ze maar he, zolang ze ook nog maar af en toe denken aan de echte dance scene dankzij wie ze tenslotte toch groot geworden zijn.
(wij willen dus trance energy in België :whip: en zonder dj Jean ) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|