|
|
| djcresto |
| Denk trouwens dat Id&t volgend jaar toch een grote naam zal nodig hebben op de affiche om nog uit te verkopen. Nu was het pas net voor het event uitverkocht. Vorig jaar was dat toch een pak sneller dacht ik. |
|
|
| djcresto |
| Niet dat het mij iets zou zeggen, maar is Sensation black in België ook geen optie? |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by djcresto
Niet dat het mij iets zou zeggen, maar is Sensation black in België ook geen optie? |
daar hebk van horen spreken eens
iemand die op qlimax had gewerkt had me da es verteld, ma voor de rest wist die daar ook wel niks van |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by djcresto
Denk trouwens dat Id&t volgend jaar toch een grote naam zal nodig hebben op de affiche om nog uit te verkopen. Nu was het pas net voor het event uitverkocht. Vorig jaar was dat toch een pak sneller dacht ik. |
Best wel vreemd eigenlijk :)
Wie was vorig jaar dan de grote naam die deed uitverkopen; Armin ? Ik vond dat het publiek nogal slapjes reageerde op Armin :( Persoonlijk vond ik zijn setje wel heel nice...
En de helft zegt wellicht toch al "seg joenge tis de show die telt" :rolleyes: |
|
|
| Magistrate |
| die laatste brok van randy katana - play it louder zat er ook in.. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|