|
|
| Magistrate |
ik heb me ook eigenlijk beter geamuseerd dit jaar dan vorig jaar, maar dat kwam ook wel door het gezelschap.
M.I.K.E.'s set en die van armin vorig jaar waren aan elkaar gewaagd vond ik (2 van de betere tracks waren ook dezelfde)
marco V was zelfde als vorig jaar vond ik
en op dave lambert heb ik me (onverwacht) echt super geamuseerd, veel meer dan bij elof vorig jaar... |
|
|
| Dj Mike Foston |
Ik vond het supergoed... Maar dan wel uit persoonlijk standpunt...
Een paar kameraden zaten ook vast tot 1 uur, maar zijn toch sneller erdoor geglipt...
Dit is dan ook een onvergeefelijk !!! Ik hoop dat ze dit op Tomorrowland niet terug flikken...
Ik snap al in eerste instantie niet waarom ze mensen daar hebben vastgehouden... Beneden was er nog plaats genoeg op dat moment !!!
plus:
- M.I.K.E. en Marco V !!! tijdens hun sets het meeste sfeer en heel goeie track selectie... Ik was te scheel om te letten op mixing skills...
- veel meer sfeer als vorig jaar, een prestatie voor in België !
- vette video show, al blijft het een kopie (wel stom voor diegenen die het al hadden gezien)
- vuurwerk was ferm
- schoon volk
- nog genoeg plaats om te bewegen
- iets ouder volk en veel minder breezah peeps als verwacht
- knappe VIP inrichting
min:
- mensen vasthouden !!!
- geluid was veeeeeeelll te luid !!! slechte afstelling...
- te druk aan de drankstands... zijn in de vip drank gaan halen...
Bij deze nog mijn foto's:
http://www.dailymichael.be/fotos/sensationwhite |
|
|
| Nagib |
't Probleem met zo'n evenement als quote: "Waat Senséshens" (;)) is dat de meeste mensen daar vrij plat zijn qua smaak. Dus als de DJ's geen hitjes draaien, dan bewegen ze amper of maken ze geen lawaai. 't Moet herkenbaar zijn of toch dansbaar zijn en tegen de 140 BPM liggen. N'een Darren Emmerson hoorde daar dus b.v. al niet thuis puur voor die redenen, alhoewel hij goei muziek draait.
Mike kon zijn ding niet doen van in 't begin dus na die technische failure heeft hij maar wat "zekerheden" gedraaid. Hij had beter 50% eigen "hitjes" gedraaid, want da's goeie muziek en het "gewone volk" apprecieert dat ook, niettegenstaande dat cliché of afgezaagd is voor de meesten hier onder ons, laat staan dat Mike dat zelf graag zou doen, maar soit... Marco V zijn muziek pakte beter, maar da's dan te monotoon en niet "tranzy" genoeg voor 't volk.
In dat opzicht zoude dus beter b.v. een Fred Baker kunnen nemen die stompende schijven draait en wat Tiësto-set hitjes kan draaien, 't volk zou dan meer in de muziek opgaan, denk ik.
Ik heb mij toch geamuseerd. Maar ja mijn verwachtingen liggen toch altijd super laag dus ik klaag nooit achteraf :)
En ja... voor "quality music" moet ge in niche-clubs zijn waar een DJ zijn ding kan/mag doen en het volk uit kenners/liefhebbers bestaat en niet uit mensen die zot gaan op "Love Generation". |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Nagib
En ja... voor "quality music" moet ge in niche-clubs zijn waar een DJ zijn ding kan/mag doen en het volk uit kenners/liefhebbers bestaat en niet uit mensen die zot gaan op "Love Generation". |
well-said |
|
|
| Toni_D2 |
Senstation op zijn best:
Hier doen we het dus voor, en niet om liedjes die we al 10x heb gehoord en zelf ook kunnen draaien. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|