|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Antony
Christina? nu in u skibroek geweest? :p |
da was ik wel ni héééé:D
ik heb ni eens een skibroek:p
en ik ging ook ni, me zo'n zwakke anti-trance line-up:o
enkel mike had ik nog wel willen zien... |
|
|
| Real |
| Kben zooo blij da'k er geen geld aan gegeven heb. :) |
|
|
| Antony |
idd, sry :p verwar u me Nyah...
zelfde vraag dan :) |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Real
Kben zooo blij da'k er geen geld aan gegeven heb. :) |
+1:o |
|
|
| deefje |
Eerste keer sensation gisteren, best wel is fijn om gedaan te hebben.
Muziek viel beter mee dan verwacht, dacht dat het veel commercieeler ging zijn. Tom de neef, darren emerson en mike zijn mij goed bevalle. Seriues flip moment toen mike voices from the inside draaide beste plaat van de avond.
Megamix was plat, zoals verwacht maar iedereen was ineens wel aant shaken dus misch moete ze der toch maar een commercieeler event van maken. De meerderheid komt trouwens toch ni voor de dj's.
Pluspunten
- knappe intro's combinatie van video gesynced met licht/geluid/fx
- ni teveel volk, overal vlot rondlopen
Minpunten
- live bediening licht op muziek tijdens de sets was gene vette, ook had ik pakke meer licht verwacht.
- al die eenrichtingsverkeer toestanden, een trip naart wc en ge kon volledig rond gaan om terug te keren.
- VIP ontvangst, als mensen al meer betalen en ze moete buite in de regen en de kou wachten? Chance dat ik gratis tickets had, want das erg voor die mensen dat dan al meer betalen.
Conclusie, veel geld voor een gewoon feesje, buiten de intros en tfeit dat iedereen int wit was vond ik het niet echt specialer als andere dance evenementen. Ben content dat verniet was want ik had mij anders geript gevoeld.
Greetz
Dave/deefje |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|