|
|
| Transfusion |
| Ik ga toch passen, 45€ is me net iets teveel. |
|
|
| Push2005 |
| Kvind het maar een debiele line-up; en wellicht zal ik nie gaan. M.I.K.E als headliner is fantastisch; maar we zullen hem wel nog genoeg horen. Marco V is IMO al een 3tal jaar nieks meer waard :sadgreen: ... vorig jaar ben ik leterlijk in slaap gevallen op zijn set :clown: |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by InTeXoR
het stond al vast dat ik ging met wat volk, en nu blijkt de line-up ook nog goed mee te vallen voor mij. vind het wel grappig dat er weer zoveel commentaar is, ondanks dat ik mij thans meen te herinneren dat half BETA voor M.I.K.E. op Sensation zat te zagen, en als hij er dan staat is hij geen €40 waard of kunt ge hem toch genoeg op andere plaatsen zien, bedoel rofl waar slaat dat nu op :) Of iedereen wil Belgische namen, er staan er 3 op de affiche en dan is het niet genoeg, of zijn het niet de namen die je wou horen :haha:
dat ze nooit voor iedereen goed kunnen doen is normaal, maar nu worden ze bij ID&T toch wel echt zwaar afgebroken ondanks een vrij degelijke line-up af te leveren. vraag me echt af of het veel had uitgemaakt als PvD wel had toegezegd, al doet het je natuurlijk geen goed als je 2 jaar op rij de headliner niet geboekt krijgt.
op naar de 15e april dan maar zeker. |
joa, da is na wel :p Mor ja, ik heb men recente mening over mike al gegeven. Alleen voor marco V zou ik gaan. En eerlek gezegd, ik heb geen witte broek, ik ga zo niet om met mensen die zich WIT kleden, zijn meestal nogal randdebielen :nervous: Dus dan zou ik nog een broek moeten gon kopen... :conf: :conf: Denk dat ik ga passe. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Tiger777
joa, da is na wel :p Mor ja, ik heb men recente mening over mike al gegeven. Alleen voor marco V zou ik gaan. En eerlek gezegd, ik heb geen witte broek, ik ga zo niet om met mensen die zich WIT kleden, zijn meestal nogal randdebielen :nervous: Dus dan zou ik nog een broek moeten gon kopen... :conf: :conf: Denk dat ik ga passe. |
Khad vorig jaar nen broek voor 7 euro in de promo fashion :wtf:
(Btw, waarom staat Bill in uw avatar ? :toothless ) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Push2005
Khad vorig jaar nen broek voor 7 euro in de promo fashion :wtf:
(Btw, waarom staat Bill in uw avatar ? :toothless ) |
Omg, ch00n :eek: :eyespop:
49 euro voor de marco... Misschien :p En dan vergeet ik men benzine nog :eek: :clown:
Omda den dries naar een vervanging van men avatar zocht en hij een klein pitje toont ;) :toothless
(kebbem trouwes vervangen) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|