return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Tijs gaat toch maar niet trouwen

jp
quote:
Originally posted by Unique2701
trant

trance ;)
drpeer_holland
Nu maar hopen dat hij zich helemaal op de muziek gaat storten en dat ISOS5 beter wordt dan ISOS4 :D
ZZandirt
quote:
Originally posted by drpeer_holland
Nu maar hopen dat hij zich helemaal op de muziek gaat storten en dat ISOS5 beter wordt dan ISOS4 :D

ghehehe ik voel nu al een smartlappentrance album aankomen......te beginnen met een tosti(hamkaastomaat)-remake van Shivers...: hoooooooow could it end this way??? (jankstem van treintje westerbork als leadvocal)

kan niet wachten op de release:haha: :haha:
Loraine
quote:
Originally posted by ZZandirt
pittige reactie dearest....

i sense.....

ervaring?

Pittig ? :o Tis gewoon toch zo...ja toch, niet dan ? :nervous:
Ik (en jij ook, lekkere ouwe knar dat je bent :toothless ) ben geen 18 meer :eek: dus ja...ervaring op onze leeftijd op dit gebied is wel te verwachten...dearest dirtje :p

Twas zelfs nèt nog op 538 voordat ze Vlucht 112 gingen draaien (dat Tijs weer single is). :wtf: Blijkbaar is dit ècht groot nieuws :stongue:
Loraine
quote:
Originally posted by ZZandirt
ghehehe ik voel nu al een smartlappentrance album aankomen......te beginnen met een tosti(hamkaastomaat)-remake van Shivers...: hoooooooow could it end this way??? (jankstem van treintje westerbork als leadvocal)

kan niet wachten op de release:haha: :haha:

I sense.....

SARCASM ?! :thepirate

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland