return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
[email protected] <===zet hem op iedere maillinglist die er is
View this Thread in Original format
Blik
[email protected] zet deze gast in iedere mailing list die er bestaat, het liefst waarvan die meerdere mailtjes per dag krijgt ofzo

nobody messes with TA :p
Optimus
wies dat dan??:D:D:D
Blik
quote:
Originally posted by Optimus
wies dat dan??:D:D:D

hier is de MSN-log, maar hij had er niet zo'n zin meer in op een moment volgens mij :p

[20:57] (6)(b)justin de beste ** ²ºº² «.¸¸.·´¯) (6)(b) zegt: nerd
[20:57] BliKkIE!!!!! zegt: nerd
[20:57] BliKkIE!!!!! zegt: hmm
[20:57] (6)(b)justin de beste ** ²ºº² «.¸¸.·´¯) (6)(b) zegt: nerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerd studuebol
[20:57] (6)(b)justin de beste ** ²ºº² «.¸¸.·´¯) (6)(b) zegt: stuut
[20:57] BliKkIE!!!!! zegt: lol
[20:57] (6)(b)justin de beste ** ²ºº² «.¸¸.·´¯) (6)(b) zegt: eikel
[20:58] (6)(b)justin de beste ** ²ºº² «.¸¸.·´¯) (6)(b) zegt: lul bedoel je zeker je bent te bekakt om te schelden nerd
[20:58] BliKkIE!!!!! zegt: ja dat is het
[20:58] BliKkIE!!!!! zegt: ik voel me iets te goed om me tot jou niveau te verlagen
[20:58] (6)(b)justin de beste ** ²ºº² «.¸¸.·´¯) (6)(b) zegt: stuut kakker
[20:58] (6)(b)justin de beste ** ²ºº² «.¸¸.·´¯) (6)(b) zegt: ik stamp je nerd
[20:59] BliKkIE!!!!! zegt: oeh
[20:59] (6)(b)justin de beste ** ²ºº² «.¸¸.·´¯) (6)(b) zegt: jij bent dood nerdnerdnerdmerdmerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerd
[20:59] (6)(b)justin de beste ** ²ºº² «.¸¸.·´¯) (6)(b) zegt: lululululullululululululululkulu\
[21:00] BliKkIE!!!!! zegt: best zielig vind je niet, iemand uitschelden over internet.....:p
[21:00] BliKkIE!!!!! zegt: heb jij een leven naast het internet
Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:
heb jij een leven naast het internet
Optimus
maarreee vertel dan.....

is t een klasgenoot?
het vriendje van je zusje?
je buurjongen?
je vriendins ex?
je ergste vijand?
WTB
quote:
Originally posted by Blik

hier is de MSN-log, maar hij had er niet zo'n zin meer in op een moment volgens mij :p

[20:57] (6)(b)justin de beste ** ²ºº² «.¸¸.·´¯) (6)(b) zegt: nerd
[20:57] BliKkIE!!!!! zegt: nerd
[20:57] BliKkIE!!!!! zegt: hmm
[20:57] (6)(b)justin de beste ** ²ºº² «.¸¸.·´¯) (6)(b) zegt: nerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerd studuebol
[20:57] (6)(b)justin de beste ** ²ºº² «.¸¸.·´¯) (6)(b) zegt: stuut
[20:57] BliKkIE!!!!! zegt: lol
[20:57] (6)(b)justin de beste ** ²ºº² «.¸¸.·´¯) (6)(b) zegt: eikel
[20:58] (6)(b)justin de beste ** ²ºº² «.¸¸.·´¯) (6)(b) zegt: lul bedoel je zeker je bent te bekakt om te schelden nerd
[20:58] BliKkIE!!!!! zegt: ja dat is het
[20:58] BliKkIE!!!!! zegt: ik voel me iets te goed om me tot jou niveau te verlagen
[20:58] (6)(b)justin de beste ** ²ºº² «.¸¸.·´¯) (6)(b) zegt: stuut kakker
[20:58] (6)(b)justin de beste ** ²ºº² «.¸¸.·´¯) (6)(b) zegt: ik stamp je nerd
[20:59] BliKkIE!!!!! zegt: oeh
[20:59] (6)(b)justin de beste ** ²ºº² «.¸¸.·´¯) (6)(b) zegt: jij bent dood nerdnerdnerdmerdmerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerd
[20:59] (6)(b)justin de beste ** ²ºº² «.¸¸.·´¯) (6)(b) zegt: lululululullululululululululkulu\
[21:00] BliKkIE!!!!! zegt: best zielig vind je niet, iemand uitschelden over internet.....:p
[21:00] BliKkIE!!!!! zegt: heb jij een leven naast het internet
Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:
heb jij een leven naast het internet

Hé, je bent vergeten te vragen hoe hoog z'n IQ is. Waarschijnlijk had 'ie dan wel iets geantwoord van "Duizend meter hoger als die van jij!!!" Maar ja, misschien spreek je 'm nog wel eens :p en krijg je een herkansing:whip: :whip: :whip: . Als je z'n mobiele telefoonnummer hebt moet je hem maar opgeven voor van die smsdiensten waarvoor hij bij elk smsje 50 eurocent kwijt is.

WTB.

PS: Kansloos hoor, als je jezelf "de beste" noemt.
DJ_Siesta
weet iemand niet hoe zón mailbomb progje werkt?
Marco Harleman
het schijnt dat zon progje ergens op astalavista.box.sk te krijgen is, maar ik ben ook al eens aan het zoeken om een van mijn kameraden een heel naaaaar geintje te flikken op zijn verjaardag, maar ik kon nog niets vinden. Trouwens inderdaad wel zielig dat uitschelden via internet. Is iets voor TMF kinderen die de toesten op het toestenbord nog niet zo goed kunnen vinden, en verder geen andere dingen kennen als scheldwoorden.
-=WVG=-
Die lul van een vent had mij ook al toegevoegd. Na 1 min. dacht ik dat het wel weer tijd was voor een Blokkering+Verwijdering...
Miss Proximus
...
Ruben_Dubbink
hopelijk houd deze Justin van een beetje DAGELIJKS formule1 nieuws :D

ow ja......voor nog meer dingetjes: d'r is toch in het verleden een thread geweest over een gast in Rijswijk, daar werden ook nog wel wat leuke ideetjes aangedragen! Check it!

GreetZ RubDub

Dr. Kuipers
Ik was het iig niet :p
Heet nl. Justin Kuipers, sluit aardig aan bij dat emailadres :)
Zal hem ook eens lekker veel Junk Mail sturen
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Ik was het iig niet :p
Heet nl. Justin Kuipers, sluit aardig aan bij dat emailadres :)
Zal hem ook eens lekker veel Junk Mail sturen

Dat gastje heet Justin Kramers ofzoiets, en ik als ik naar die 1990 kijk maarliefst 11-12 jaren oud...ole
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement